Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Datart – Lenka Mastešová a Veronika Stodůlková

Datart – Lenka Mastešová a Veronika Stodůlková

Včera

40 min

Obrázek epizody Dr. Max – Jarka Glankovičová Čukanová

Dr. Max – Jarka Glankovičová Čukanová

8. 12. 2025

44 min

Obrázek epizody PPF – Jakub Petřina

PPF – Jakub Petřina

24. 11. 2025

45 min

Obrázek epizody O2 – David Daneš

O2 – David Daneš

10. 11. 2025

42 min

Obrázek epizody Partners Banka – Robert Chmelař

Partners Banka – Robert Chmelař

27. 10. 2025

39 min

Obrázek epizody Stock Spirits – Veronika Hromadová

Stock Spirits – Veronika Hromadová

13. 10. 2025

33 min

Obrázek epizody Unilever – Kateřina Mikulová

Unilever – Kateřina Mikulová

29. 9. 2025

35 min

Obrázek epizody Hedepy – Roman Zámečník

Hedepy – Roman Zámečník

15. 9. 2025

48 min

Obrázek epizody Decathlon – Martina Melicherová a Martin Rossi

Decathlon – Martina Melicherová a Martin Rossi

25. 8. 2025

46 min

Obrázek epizody Shopper marketing – jak přesvědčit zákazníka přímo v obchodě

Shopper marketing – jak přesvědčit zákazníka přímo v obchodě

26. 2. 2024

31 min

Obrázek epizody Kreativa – jak ji tvoří velké značky a co musíte dodržet, aby byla efektivní?

Kreativa – jak ji tvoří velké značky a co musíte dodržet, aby byla efektivní?

14. 2. 2024

30 min

Obrázek epizody Značka – co dělat, aby rostla a lidé si ji pamatovali

Značka – co dělat, aby rostla a lidé si ji pamatovali

12. 2. 2024

26 min

Obrázek epizody Strategie značky – jak ji postavit a zpětně vyhodnotit?

Strategie značky – jak ji postavit a zpětně vyhodnotit?

5. 2. 2024

29 min

Obrázek epizody Brief – co má obsahovat a proč ho nenapíšete za půl dne?

Brief – co má obsahovat a proč ho nenapíšete za půl dne?

29. 1. 2024

29 min

Obrázek epizody Insight – kde ho hledat a jak poznat správný?

Insight – kde ho hledat a jak poznat správný?

15. 1. 2024

26 min

Obrázek epizody Proč značky (ne)potřebují poslání?

Proč značky (ne)potřebují poslání?

28. 8. 2023

15 min

Obrázek epizody Testování reklam #2 – o pre-testech, post-testech a neurometodách

Testování reklam #2 – o pre-testech, post-testech a neurometodách

21. 8. 2023

22 min

Obrázek epizody Testování reklam #1 – jak vylepšovat kampaň už od samotného začátku

Testování reklam #1 – jak vylepšovat kampaň už od samotného začátku

14. 8. 2023

26 min

Obrázek epizody 5 nejdražších chyb nejen v brandové reklamě

5 nejdražších chyb nejen v brandové reklamě

31. 7. 2023

15 min

Obrázek epizody Brand tracking #1 – kde začít, co měřit a proč?

Brand tracking #1 – kde začít, co měřit a proč?

24. 7. 2023

23 min

Obrázek epizody Brand tracking #2 – měření asociací, symbolů a konkurence

Brand tracking #2 – měření asociací, symbolů a konkurence

24. 7. 2023

15 min

Obrázek epizody Jak urychlit růst díky symbolům značky?

Jak urychlit růst díky symbolům značky?

17. 7. 2023

25 min

Obrázek epizody Proč bez brand marketingu nemůžete dlouhodobě růst?

Proč bez brand marketingu nemůžete dlouhodobě růst?

27. 6. 2023

27 min

Obrázek epizody Jak na strategii #1 – menší značky

Jak na strategii #1 – menší značky

27. 6. 2023

34 min

Obrázek epizody Jak na strategii #2 – velké značky

Jak na strategii #2 – velké značky

27. 6. 2023

23 min