
Datart – Lenka Mastešová a Veronika Stodůlková

Datart má v Česku výjimečně silnou známost, ale v posledních letech ukazuje, že chce být značkou nejen známou, ale i milovanou. Jak se staví k roli „opravdového elektrospecialisty“ v době, kdy se trh neustále zrychluje? A proč značka navzdory trendům stále sází na lidský kontakt a hustou síť prodejen?
Lenka Mastešová a Veronika Stodůlková, které vedou marketingovou komunikaci Datartu, v rozhovoru poodhalují, jak strategicky pracují se symboly značky – od ikonického člověka ve žlutém tričku až po úspěšnou spolupráci s Lukášem Pavláskem. V novém díle se také dozvíte, proč značka upozadila koncept „Chytrart“, jak ve firmě balancují mezi selským rozumem a datovými zjištěními, a jakou radu by hostky daly začínajícím marketérům.
---
Díky, že nás posloucháte! 💙 Nezapomeňte nás ohodnotit ve vaší oblíbené podcastové aplikaci.
🧑💻 Více o Behavio Labs na www.behaviolabs.com .
➡️ Přidejte si nás na LinkedInu:
Popis podcastu
📣 Podcast od Behavia o budování značek i know-how z marketingové praxe – od klientských insightů a strategií, přes měření značky až po tvorbu kampaní. Spousty konkrétních tipů a příkladů velkých i malých českých značek, propojené teorií od velikánů marketingové vědy Bineta a Fielda, Sharpa a Romaniuk, Lumen Research a dalších.
Odpovědi hledá Vojta Prokeš z výzkumné agentury Behavio a jeho hosté.