
PPF – Jakub Petřina

Behavio Podcast
Poslechněte si podcast
Dnes
45 min
O2, AirBank nebo třeba CME – PPF prostupuje celou řadou různorodých odvětví. Dá se vůbec uřídit strategie značek v takovém kolosu, když navíc působíte v několika zemích? Na to se v novém díle Behavio Podcastu ptá Vojta Prokeš Jakuba Petřiny, Group Head of Brand Strategy v PPF.
Proč v Srbsku přebudovali banku od základů a spojili ji s operátorem? Podílí se na exekuci jednotlivých kampaní? A proč je podle Jakuba Petřiny marketing především byznysová disciplína, kde bez čísel a finančních výsledků neuspějete?
Dozvíte se také, jak se staví zdravé a silné značky, jakou roli v tom hraje vášeň a jestli umělá inteligence změní pravidla hry, nebo jen způsob, jakým ji hrajeme.
---
Díky, že nás posloucháte! 💙 Nezapomeňte nás ohodnotit ve vaší oblíbené podcastové aplikaci.
🧑💻 Více o Behavio Labs na www.behaviolabs.com .
➡️ Přidejte si nás na LinkedInu:
Popis podcastu
📣 Podcast od Behavia o budování značek i know-how z marketingové praxe – od klientských insightů a strategií, přes měření značky až po tvorbu kampaní. Spousty konkrétních tipů a příkladů velkých i malých českých značek, propojené teorií od velikánů marketingové vědy Bineta a Fielda, Sharpa a Romaniuk, Lumen Research a dalších.
Odpovědi hledá Vojta Prokeš z výzkumné agentury Behavio a jeho hosté.