
Brief – co má obsahovat a proč ho nenapíšete za půl dne?

O epizodě podcastu
Říká se, že bez dobrého zadání můžete jen těžko očekávat kvalitní výstup. Obejde se dobrá kampaň bez dobrého briefu? Co by v něm nemělo chybět? A jakou roli v jeho přípravě hraje kreativní agentura? Vše se dozvíte v nejnovějším díle Behavio Podcastu s Vojtou Prokešem a Honzou Brejchou, který doplní příklady z praxe – třeba piva Radegast.
---
Díky, že nás posloucháte! 💙 Nezapomeňte nás ohodnotit ve vaší oblíbené podcastové aplikaci.
🧑💻 Více o Behavio Labs na www.behaviolabs.com .
➡️ Přidejte si nás na LinkedInu:
Popis podcastu
📣 Podcast od Behavia o budování značek i know-how z marketingové praxe – od klientských insightů a strategií, přes měření značky až po tvorbu kampaní. Spousty konkrétních tipů a příkladů velkých i malých českých značek, propojené teorií od velikánů marketingové vědy Bineta a Fielda, Sharpa a Romaniuk, Lumen Research a dalších.
Odpovědi hledá Vojta Prokeš z výzkumné agentury Behavio a jeho hosté.