Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Strategie značky – jak ji postavit a zpětně vyhodnotit?

Strategie značky – jak ji postavit a zpětně vyhodnotit?

Obrázek epizody Strategie značky – jak ji postavit a zpětně vyhodnotit?

Poslechněte si podcast

5. 2. 2024

29 min

O epizodě podcastu

Vize, mise, persony. Jsou vám k něčemu, když přemýšlíte nad strategií značky? Spíš ne.Kde tedy začít? Jak pracovat s positioningem, segmentací nebo category entry points? A proč vám s plánováním strategie nejvíce pomohou insightové platformy?V dalším díle Behavio Podcastu s Vojtou Prokešem a Honzou Brejchou se podíváme blíže na strategii značky a vysvětlíme si, jak to dělají Lidl, Monster nebo třeba Airwaves a Winterfresh.---Díky, že nás posloucháte! 💙 Nezapomeňte nás ohodnotit ve vaší oblíbené podcastové aplikaci. 🧑‍💻 Více o Behavio Labs na www.behaviolabs.com.➡️ Přidejte si nás na LinkedInu: Behavio Labs Vojtěch Prokeš Jan Brejcha Jiří Boudal

Vize, mise, persony. Jsou vám k něčemu, když přemýšlíte nad strategií značky? Spíš ne.

Kde tedy začít? Jak pracovat s positioningem, segmentací nebo category entry points? A proč vám s plánováním strategie nejvíce pomohou insightové platformy?

V dalším díle Behavio Podcastu s Vojtou Prokešem a Honzou Brejchou se podíváme blíže na strategii značky a vysvětlíme si, jak to dělají Lidl, Monster nebo třeba Airwaves a Winterfresh.

---
Díky, že nás posloucháte! 💙 Nezapomeňte nás ohodnotit ve vaší oblíbené podcastové aplikaci.

🧑‍💻 Více o Behavio Labs na www.behaviolabs.com .

➡️ Přidejte si nás na LinkedInu:

Popis podcastu

📣 Podcast od Behavia o budování značek i know-how z marketingové praxe – od klientských insightů a strategií, přes měření značky až po tvorbu kampaní. Spousty konkrétních tipů a příkladů velkých i malých českých značek, propojené teorií od velikánů marketingové vědy Bineta a Fielda, Sharpa a Romaniuk, Lumen Research a dalších.

Odpovědi hledá Vojta Prokeš z výzkumné agentury Behavio a jeho hosté.