
Dr. Max – Jarka Glankovičová Čukanová

Zelenobílé logo Dr. Maxe zná v Česku snad každý. Za největší sítí lékáren se ale skrývá mnohem víc než jen důraz na nízkou cenu. Značka prochází zásadní proměnou a už nechce být vnímána jen jako místo, kam jdete pro recept, když je vám nejhůř.
Jak se daří sjednotit marketing na několika evropských trzích, aniž by se z nšj vytratila lokální specifika? Proč se lékárenský gigant pustil do boje s cukrovkou a jak to souvisí s byznysem? A jak vybalancovat tlak na okamžité prodeje s budováním dlouhodobé důvěry?
V dalším díle Behavio Podcastu si Vojta Prokeš povídá s Jarkou Čukanovou z Dr. Maxe. Na praktických příkladech, jako je virální rumunská vánoční kampaň nebo projekt Diatour, vám nastíní, kam kráčí marketingová komunikace druhé největší lékárny v Evropě.
---
Díky, že nás posloucháte! 💙 Nezapomeňte nás ohodnotit ve vaší oblíbené podcastové aplikaci.
🧑💻 Více o Behavio Labs na www.behaviolabs.com .
➡️ Přidejte si nás na LinkedInu:
Popis podcastu
📣 Podcast od Behavia o budování značek i know-how z marketingové praxe – od klientských insightů a strategií, přes měření značky až po tvorbu kampaní. Spousty konkrétních tipů a příkladů velkých i malých českých značek, propojené teorií od velikánů marketingové vědy Bineta a Fielda, Sharpa a Romaniuk, Lumen Research a dalších.
Odpovědi hledá Vojta Prokeš z výzkumné agentury Behavio a jeho hosté.