Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Dr. Max – Jarka Glankovičová Čukanová

Dr. Max – Jarka Glankovičová Čukanová

Obrázek epizody Dr. Max – Jarka Glankovičová Čukanová

Poslechněte si podcast

Dnes

44 min

Zelenobílé logo Dr. Maxe zná v Česku snad každý. Za největší sítí lékáren se ale skrývá mnohem víc než jen důraz na nízkou cenu. Značka prochází zásadní proměnou a už nechce být vnímána jen jako místo, kam jdete pro recept, když je vám nejhůř.

Jak se daří sjednotit marketing na několika evropských trzích, aniž by se z nšj vytratila lokální specifika? Proč se lékárenský gigant pustil do boje s cukrovkou a jak to souvisí s byznysem? A jak vybalancovat tlak na okamžité prodeje s budováním dlouhodobé důvěry?

V dalším díle Behavio Podcastu si Vojta Prokeš povídá s Jarkou Čukanovou z Dr. Maxe. Na praktických příkladech, jako je virální rumunská vánoční kampaň nebo projekt Diatour, vám nastíní, kam kráčí marketingová komunikace druhé největší lékárny v Evropě.

---
Díky, že nás posloucháte! 💙 Nezapomeňte nás ohodnotit ve vaší oblíbené podcastové aplikaci.

🧑‍💻 Více o Behavio Labs na www.behaviolabs.com .

➡️ Přidejte si nás na LinkedInu:

Popis podcastu

📣 Podcast od Behavia o budování značek i know-how z marketingové praxe – od klientských insightů a strategií, přes měření značky až po tvorbu kampaní. Spousty konkrétních tipů a příkladů velkých i malých českých značek, propojené teorií od velikánů marketingové vědy Bineta a Fielda, Sharpa a Romaniuk, Lumen Research a dalších.

Odpovědi hledá Vojta Prokeš z výzkumné agentury Behavio a jeho hosté.