Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Stock Spirits – Veronika Hromadová

Behavio Podcast

Behavio

Vzdělání

,

Byznys

,

Věda a technika

,

Marketing

,

Společenské vědy

Stock Spirits – Veronika Hromadová

Obrázek epizody Stock Spirits – Veronika Hromadová

Behavio Podcast

Poslechněte si podcast

Dnes

33 min

Máte na kampaň omezený rozpočet a nevíte, kde začít? I s napjatým budgetem můžete budovat silnou značku – pokud se vyhnete plýtvání a umíte si správně vybrat.

Jak efektivně uvést na trh úplně novou značku? Proč hraje třicetisekundový spot stále prim a v čem předčí kratší formáty? A jaká pravidla byste měli dodržet, abyste mediální rozpočet zbytečně „nelili do záchoda“?

Do dalšího dílu Behavio Podcastu přijala pozvání Veronika Hromadová, Group Media Performance Manager ze Stock Spirits. Na praktických příkladech značek jako Żołądkowa nebo Clan Campbell vám ukáže, jak přemýšlet nad mediální taktikou, která je pro efektivní kampaně klíčová.

---
Díky, že nás posloucháte! 💙 Nezapomeňte nás ohodnotit ve vaší oblíbené podcastové aplikaci.

🧑‍💻 Více o Behavio Labs na www.behaviolabs.com .

➡️ Přidejte si nás na LinkedInu:

Popis podcastu

📣 Podcast od Behavia o budování značek i know-how z marketingové praxe – od klientských insightů a strategií, přes měření značky až po tvorbu kampaní. Spousty konkrétních tipů a příkladů velkých i malých českých značek, propojené teorií od velikánů marketingové vědy Bineta a Fielda, Sharpa a Romaniuk, Lumen Research a dalších.

Odpovědi hledá Vojta Prokeš z výzkumné agentury Behavio a jeho hosté.