
Stock Spirits – Veronika Hromadová

Behavio Podcast
Poslechněte si podcast
Dnes
33 min
Máte na kampaň omezený rozpočet a nevíte, kde začít? I s napjatým budgetem můžete budovat silnou značku – pokud se vyhnete plýtvání a umíte si správně vybrat.
Jak efektivně uvést na trh úplně novou značku? Proč hraje třicetisekundový spot stále prim a v čem předčí kratší formáty? A jaká pravidla byste měli dodržet, abyste mediální rozpočet zbytečně „nelili do záchoda“?
Do dalšího dílu Behavio Podcastu přijala pozvání Veronika Hromadová, Group Media Performance Manager ze Stock Spirits. Na praktických příkladech značek jako Żołądkowa nebo Clan Campbell vám ukáže, jak přemýšlet nad mediální taktikou, která je pro efektivní kampaně klíčová.
---
Díky, že nás posloucháte! 💙 Nezapomeňte nás ohodnotit ve vaší oblíbené podcastové aplikaci.
🧑💻 Více o Behavio Labs na www.behaviolabs.com .
➡️ Přidejte si nás na LinkedInu:
Popis podcastu
📣 Podcast od Behavia o budování značek i know-how z marketingové praxe – od klientských insightů a strategií, přes měření značky až po tvorbu kampaní. Spousty konkrétních tipů a příkladů velkých i malých českých značek, propojené teorií od velikánů marketingové vědy Bineta a Fielda, Sharpa a Romaniuk, Lumen Research a dalších.
Odpovědi hledá Vojta Prokeš z výzkumné agentury Behavio a jeho hosté.