Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody CŠ #41 debata na Noci vzdělávání: Jak vést sebe i žáky k efektivní sebereflexi?

CŠ #41 debata na Noci vzdělávání: Jak vést sebe i žáky k efektivní sebereflexi?

10. 5. 2025

53 min

Obrázek epizody CŠ #40 lektorka Lenka Vlčková: Učitelé k badatelské výuce nepřichází s otázkami, ale s obavami

CŠ #40 lektorka Lenka Vlčková: Učitelé k badatelské výuce nepřichází s otázkami, ale s obavami

25. 3. 2025

37 min

Obrázek epizody CŠ #39 Kateřina Emer o nadaných dětech: Místo nadání je často diagnostikováno ADHD nebo Aspergerův syndrom

CŠ #39 Kateřina Emer o nadaných dětech: Místo nadání je často diagnostikováno ADHD nebo Aspergerův syndrom

10. 3. 2025

56 min

Obrázek epizody CŠ #38 Marek Šebeš o reklamě, udržitelnosti a studentech pedagogiky: Ne všichni mají na mediální výchovu odvahu

CŠ #38 Marek Šebeš o reklamě, udržitelnosti a studentech pedagogiky: Ne všichni mají na mediální výchovu odvahu

10. 2. 2025

46 min

Obrázek epizody CŠ #37 ředitelka Osvětové besedy Zuzana Labudová: Vytáčí mě, když někdo o současné mladé generaci mluví jako o sněhových vločkách

CŠ #37 ředitelka Osvětové besedy Zuzana Labudová: Vytáčí mě, když někdo o současné mladé generaci mluví jako o sněhových vločkách

25. 1. 2025

40 min

Obrázek epizody CŠ #36 ředitel Waldorfského lycea Ivan Smolka: Snažíme se rozvinout hlavu, srdce i ruce

CŠ #36 ředitel Waldorfského lycea Ivan Smolka: Snažíme se rozvinout hlavu, srdce i ruce

10. 1. 2025

53 min

Obrázek epizody CŠ #35 Ondřej Mrkus z Playful: Každá hra v nás něco rozvíjí – záleží, jestli si to uvědomujeme

CŠ #35 Ondřej Mrkus z Playful: Každá hra v nás něco rozvíjí – záleží, jestli si to uvědomujeme

25. 12. 2024

53 min

Obrázek epizody CŠ #34 mentor Jan Šimek (nejen) o transakční analýze: Po nástupu do praxe jsem s hrůzou zjistil, že vůbec nerozumím dětem

CŠ #34 mentor Jan Šimek (nejen) o transakční analýze: Po nástupu do praxe jsem s hrůzou zjistil, že vůbec nerozumím dětem

25. 11. 2024

46 min

Obrázek epizody CŠ #33 Alexandra Obracajová z České středoškolské unie: Volit v šestnácti? Do EU a krajů by to bylo skvělé

CŠ #33 Alexandra Obracajová z České středoškolské unie: Volit v šestnácti? Do EU a krajů by to bylo skvělé

10. 11. 2024

16 min

Obrázek epizody CŠ #32 Jakub Rychlý z Nekrachni: Dát dětem kapesné je to nejlepší, co může rodič udělat

CŠ #32 Jakub Rychlý z Nekrachni: Dát dětem kapesné je to nejlepší, co může rodič udělat

25. 10. 2024

38 min

Obrázek epizody CŠ #31 Magdalena Lukasová z NUDZ: Každý pedagog by se měl naučit, jak vést podpůrný rozhovor

CŠ #31 Magdalena Lukasová z NUDZ: Každý pedagog by se měl naučit, jak vést podpůrný rozhovor

10. 10. 2024

38 min

Obrázek epizody CŠ #30 autorka knihy Hry, sítě, porno Michaela Slussareff: I děti mrzí, že pro rodiče jsou obrazovky důležitější

CŠ #30 autorka knihy Hry, sítě, porno Michaela Slussareff: I děti mrzí, že pro rodiče jsou obrazovky důležitější

25. 6. 2024

46 min

Obrázek epizody CŠ #29 finalistka Global Teacher Prize Tereza Vítková: Na slovní hodnocení máme kuchařku

CŠ #29 finalistka Global Teacher Prize Tereza Vítková: Na slovní hodnocení máme kuchařku

10. 6. 2024

43 min

Obrázek epizody CŠ #28 Miriam Hejzlarová z Učitelnice: Učitelé jsou bohužel zvyklí kupovat si materiály za vlastní peníze

CŠ #28 Miriam Hejzlarová z Učitelnice: Učitelé jsou bohužel zvyklí kupovat si materiály za vlastní peníze

25. 4. 2024

31 min

Obrázek epizody CŠ #27 Než zazvoní o školském marketingu: Značka školy určuje to, kdo se na ni hlásí i to, kdo na ní chce učit

CŠ #27 Než zazvoní o školském marketingu: Značka školy určuje to, kdo se na ni hlásí i to, kdo na ní chce učit

8. 4. 2024

1 hod 5 min

Obrázek epizody CŠ #26 Dominic Jačka o Montessori: Je třeba brát každého žáka jako individuum v tom nejlepším smyslu slova

CŠ #26 Dominic Jačka o Montessori: Je třeba brát každého žáka jako individuum v tom nejlepším smyslu slova

10. 1. 2024

51 min

Obrázek epizody CŠ #25 Tomáš Feřtek: Bezvýchodnost situace v případu sebevraždy nadaného dítěte mě zasáhla

CŠ #25 Tomáš Feřtek: Bezvýchodnost situace v případu sebevraždy nadaného dítěte mě zasáhla

10. 12. 2023

50 min

Obrázek epizody CŠ #24 Barbora Pšenicová z Nevypusť duši: Někdy stačí zeptat se dítěte, jak se teď má

CŠ #24 Barbora Pšenicová z Nevypusť duši: Někdy stačí zeptat se dítěte, jak se teď má

25. 11. 2023

47 min

Obrázek epizody CŠ #23 Marina Šimanová z Pohodové rodiny: Kdy přijít do poradny? Když je nešťastné dítě, rodič nebo pedagog

CŠ #23 Marina Šimanová z Pohodové rodiny: Kdy přijít do poradny? Když je nešťastné dítě, rodič nebo pedagog

10. 11. 2023

54 min

Obrázek epizody CŠ #22 vítěz české Global Teacher Prize Roman Göttlicher: Badatelská výuka probouzí kreativitu

CŠ #22 vítěz české Global Teacher Prize Roman Göttlicher: Badatelská výuka probouzí kreativitu

10. 7. 2023

1 hod 1 min

Obrázek epizody CŠ #21 Tamara Pomoriški z Divadla Paměti národa: Divadlo je o umění nechat vlastní a přijmout cizí nápad

CŠ #21 Tamara Pomoriški z Divadla Paměti národa: Divadlo je o umění nechat vlastní a přijmout cizí nápad

10. 6. 2023

22 min

Obrázek epizody CŠ #20 ředitelka Marie Gottfriedová o inkluzi: Musíme být víc učitelé dětí než učitelé předmětů

CŠ #20 ředitelka Marie Gottfriedová o inkluzi: Musíme být víc učitelé dětí než učitelé předmětů

25. 5. 2023

37 min

Obrázek epizody CŠ #19 ředitelka Karin Marques: Stavíme na tom, aby byl žák aktivní

CŠ #19 ředitelka Karin Marques: Stavíme na tom, aby byl žák aktivní

10. 5. 2023

52 min

Obrázek epizody CŠ #18 Eva Nečasová z AI dětem: Podstatou technologií je ulehčit nám práci

CŠ #18 Eva Nečasová z AI dětem: Podstatou technologií je ulehčit nám práci

21. 4. 2023

26 min

Obrázek epizody CŠ #17 Vít Hrbáček: Nejprve je třeba si problémy ve třídě zmapovat - třeba dotazníkem

CŠ #17 Vít Hrbáček: Nejprve je třeba si problémy ve třídě zmapovat - třeba dotazníkem

11. 4. 2023

43 min