Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek podcastu Co škola?

Podcast Co škola?

34 epizod

11 odběratelů

Obrázek epizody CŠ #32 Jakub Rychlý z Nekrachni: Dát dětem kapesné je to nejlepší, co může rodič udělat

CŠ #32 Jakub Rychlý z Nekrachni: Dát dětem kapesné je to nejlepší, co může rodič udělat

25. 10. 2024

38 min

Obrázek epizody CŠ #31 Magdalena Lukasová z NUDZ: Každý pedagog by se měl naučit, jak vést podpůrný rozhovor

CŠ #31 Magdalena Lukasová z NUDZ: Každý pedagog by se měl naučit, jak vést podpůrný rozhovor

10. 10. 2024

38 min

Obrázek epizody CŠ #30 autorka knihy Hry, sítě, porno Michaela Slussareff: I děti mrzí, že pro rodiče jsou obrazovky důležitější

CŠ #30 autorka knihy Hry, sítě, porno Michaela Slussareff: I děti mrzí, že pro rodiče jsou obrazovky důležitější

25. 6. 2024

46 min

Obrázek epizody CŠ #29 finalistka Global Teacher Prize Tereza Vítková: Na slovní hodnocení máme kuchařku

CŠ #29 finalistka Global Teacher Prize Tereza Vítková: Na slovní hodnocení máme kuchařku

10. 6. 2024

43 min

Obrázek epizody CŠ #28 Miriam Hejzlarová z Učitelnice: Učitelé jsou bohužel zvyklí kupovat si materiály za vlastní peníze

CŠ #28 Miriam Hejzlarová z Učitelnice: Učitelé jsou bohužel zvyklí kupovat si materiály za vlastní peníze

25. 4. 2024

31 min

Obrázek epizody CŠ #27 Než zazvoní o školském marketingu: Značka školy určuje to, kdo se na ni hlásí i to, kdo na ní chce učit

CŠ #27 Než zazvoní o školském marketingu: Značka školy určuje to, kdo se na ni hlásí i to, kdo na ní chce učit

8. 4. 2024

1 hod 5 min

Obrázek epizody CŠ #26 Dominic Jačka o Montessori: Je třeba brát každého žáka jako individuum v tom nejlepším smyslu slova

CŠ #26 Dominic Jačka o Montessori: Je třeba brát každého žáka jako individuum v tom nejlepším smyslu slova

10. 1. 2024

51 min

Obrázek epizody CŠ #25 Tomáš Feřtek: Bezvýchodnost situace v případu sebevraždy nadaného dítěte mě zasáhla

CŠ #25 Tomáš Feřtek: Bezvýchodnost situace v případu sebevraždy nadaného dítěte mě zasáhla

10. 12. 2023

50 min

Obrázek epizody CŠ #24 Barbora Pšenicová z Nevypusť duši: Někdy stačí zeptat se dítěte, jak se teď má

CŠ #24 Barbora Pšenicová z Nevypusť duši: Někdy stačí zeptat se dítěte, jak se teď má

25. 11. 2023

47 min

Obrázek epizody CŠ #23 Marina Šimanová z Pohodové rodiny: Kdy přijít do poradny? Když je nešťastné dítě, rodič nebo pedagog

CŠ #23 Marina Šimanová z Pohodové rodiny: Kdy přijít do poradny? Když je nešťastné dítě, rodič nebo pedagog

10. 11. 2023

54 min

Obrázek epizody CŠ #22 vítěz české Global Teacher Prize Roman Göttlicher: Badatelská výuka probouzí kreativitu

CŠ #22 vítěz české Global Teacher Prize Roman Göttlicher: Badatelská výuka probouzí kreativitu

10. 7. 2023

1 hod 1 min

Obrázek epizody CŠ #21 Tamara Pomoriški z Divadla Paměti národa: Divadlo je o umění nechat vlastní a přijmout cizí nápad

CŠ #21 Tamara Pomoriški z Divadla Paměti národa: Divadlo je o umění nechat vlastní a přijmout cizí nápad

10. 6. 2023

22 min

Obrázek epizody CŠ #20 ředitelka Marie Gottfriedová o inkluzi: Musíme být víc učitelé dětí než učitelé předmětů

CŠ #20 ředitelka Marie Gottfriedová o inkluzi: Musíme být víc učitelé dětí než učitelé předmětů

25. 5. 2023

37 min

Obrázek epizody CŠ #19 ředitelka Karin Marques: Stavíme na tom, aby byl žák aktivní

CŠ #19 ředitelka Karin Marques: Stavíme na tom, aby byl žák aktivní

10. 5. 2023

52 min

Obrázek epizody CŠ #18 Eva Nečasová z AI dětem: Podstatou technologií je ulehčit nám práci

CŠ #18 Eva Nečasová z AI dětem: Podstatou technologií je ulehčit nám práci

21. 4. 2023

26 min

Obrázek epizody CŠ #17 Vít Hrbáček: Nejprve je třeba si problémy ve třídě zmapovat - třeba dotazníkem

CŠ #17 Vít Hrbáček: Nejprve je třeba si problémy ve třídě zmapovat - třeba dotazníkem

11. 4. 2023

43 min

Obrázek epizody CŠ #16 Jakub Jelen: Je třeba žáky naučit, aby si uměli říct o pomoc a kde ji mohou hledat

CŠ #16 Jakub Jelen: Je třeba žáky naučit, aby si uměli říct o pomoc a kde ji mohou hledat

25. 3. 2023

38 min

Obrázek epizody CŠ #15 Petr Husar: V době technologické zvítězily typy přijímacích zkoušek, které se nejlépe opravují

CŠ #15 Petr Husar: V době technologické zvítězily typy přijímacích zkoušek, které se nejlépe opravují

25. 2. 2023

42 min

Obrázek epizody CŠ #14 Martin Kozel: Tím nejdůležitějším, co děti ve škole potká, nejsou interaktivní tabule, ale učitelé

CŠ #14 Martin Kozel: Tím nejdůležitějším, co děti ve škole potká, nejsou interaktivní tabule, ale učitelé

26. 1. 2023

57 min

Obrázek epizody CŠ #13 Jan Hábl: Výborný učitel by měl umět učit a být lidský

CŠ #13 Jan Hábl: Výborný učitel by měl umět učit a být lidský

13. 1. 2023

55 min

Obrázek epizody Co škola? Vánoční speciál o mediální výchově a Faketicky

Co škola? Vánoční speciál o mediální výchově a Faketicky

25. 12. 2022

44 min

Obrázek epizody CŠ #12 Michal Kaderka: Zájem o mediální výchovu roste až ve chvíli, kdy je ve společnosti nějaký průšvih

CŠ #12 Michal Kaderka: Zájem o mediální výchovu roste až ve chvíli, kdy je ve společnosti nějaký průšvih

27. 11. 2022

37 min

Obrázek epizody CŠ #11 Petra Mazancová: Učitelská platforma je celá založená na sdílení a vzájemné pomoci

CŠ #11 Petra Mazancová: Učitelská platforma je celá založená na sdílení a vzájemné pomoci

10. 11. 2022

48 min

Obrázek epizody CŠ #10 Pavel Bobek: Responzivní výuka je o zjišťování, že jsou děti s vámi na stejné lodi

CŠ #10 Pavel Bobek: Responzivní výuka je o zjišťování, že jsou děti s vámi na stejné lodi

26. 10. 2022

1 hod 9 min

Obrázek epizody CŠ #9 Karolína Mackenzie: Čím více se mediální výchova přiblíží jejich životu, tím více dětí baví

CŠ #9 Karolína Mackenzie: Čím více se mediální výchova přiblíží jejich životu, tím více dětí baví

10. 10. 2022

37 min