Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek podcastu Co škola?

Podcast Co škola?

28 epizod

4 odběratelé

Co škola? Otázka, která straší nejednoho žáka. Jak na to, aby se žáci do školy těšili, co by si z ní měli odnést, jaké jsou největší problémy českého školství a jak je řešit? Odpovědi na tyto a mnohé další otázky hledáme společně s učiteli, řediteli, psychology, metodik
Obrázek epizody CŠ #1 Jiří Hlinka: Učitelé by měli přestat dávat odpovědi a začít klást dobré otázky

CŠ #1 Jiří Hlinka: Učitelé by měli přestat dávat odpovědi a začít klást dobré otázky

10. 3. 2022

54 min

Obrázek epizody CŠ #2 Monika Stehlíková: Nadané děti jsou specifické tím, že pro něco hoří a něco je nezajímá

CŠ #2 Monika Stehlíková: Nadané děti jsou specifické tím, že pro něco hoří a něco je nezajímá

25. 3. 2022

37 min

Obrázek epizody CŠ #3 Bob Kartous: Ve vzdělávání potřebujeme lidi, kteří se dívají dopředu a nebojí se

CŠ #3 Bob Kartous: Ve vzdělávání potřebujeme lidi, kteří se dívají dopředu a nebojí se

10. 4. 2022

44 min

Obrázek epizody CŠ #4 Dana Pražáková: Málokdo ví, že Česká školní inspekce nehodnotí učitele, ale spíše vedení školy

CŠ #4 Dana Pražáková: Málokdo ví, že Česká školní inspekce nehodnotí učitele, ale spíše vedení školy

25. 4. 2022

40 min

Obrázek epizody CŠ #5 Veronika Kalátová: S finanční gramotností se děti potkávají od chvíle, kdy začnou s rodiči chodit do obchodu nakupovat

CŠ #5 Veronika Kalátová: S finanční gramotností se děti potkávají od chvíle, kdy začnou s rodiči chodit do obchodu nakupovat

10. 5. 2022

40 min

Obrázek epizody Knihy a hry o finanční gramotnosti: tipy od Veroniky Kalátové

Knihy a hry o finanční gramotnosti: tipy od Veroniky Kalátové

25. 5. 2022

7 min

Obrázek epizody CŠ #6 Šárka Eisová: Je dobré, když tělocvikář není jenom sportovec

CŠ #6 Šárka Eisová: Je dobré, když tělocvikář není jenom sportovec

25. 5. 2022

38 min

Obrázek epizody CŠ #7 Tomáš Nováček: Vyučujících, kteří by byli připravení a schopní učit ve VR, je pořád málo

CŠ #7 Tomáš Nováček: Vyučujících, kteří by byli připravení a schopní učit ve VR, je pořád málo

25. 6. 2022

56 min

Obrázek epizody CŠ #8 Pavla Karešová: Žáci poznají, když si za vyučovacími metodami nestojíte

CŠ #8 Pavla Karešová: Žáci poznají, když si za vyučovacími metodami nestojíte

15. 9. 2022

37 min

Obrázek epizody CŠ #9 Karolína Mackenzie: Čím více se mediální výchova přiblíží jejich životu, tím více dětí baví

CŠ #9 Karolína Mackenzie: Čím více se mediální výchova přiblíží jejich životu, tím více dětí baví

10. 10. 2022

37 min

Obrázek epizody CŠ #10 Pavel Bobek: Responzivní výuka je o zjišťování, že jsou děti s vámi na stejné lodi

CŠ #10 Pavel Bobek: Responzivní výuka je o zjišťování, že jsou děti s vámi na stejné lodi

26. 10. 2022

1 hod 9 min

Obrázek epizody CŠ #11 Petra Mazancová: Učitelská platforma je celá založená na sdílení a vzájemné pomoci

CŠ #11 Petra Mazancová: Učitelská platforma je celá založená na sdílení a vzájemné pomoci

10. 11. 2022

48 min

Obrázek epizody CŠ #12 Michal Kaderka: Zájem o mediální výchovu roste až ve chvíli, kdy je ve společnosti nějaký průšvih

CŠ #12 Michal Kaderka: Zájem o mediální výchovu roste až ve chvíli, kdy je ve společnosti nějaký průšvih

27. 11. 2022

37 min

Obrázek epizody Co škola? Vánoční speciál o mediální výchově a Faketicky

Co škola? Vánoční speciál o mediální výchově a Faketicky

25. 12. 2022

44 min

Obrázek epizody CŠ #13 Jan Hábl: Výborný učitel by měl umět učit a být lidský

CŠ #13 Jan Hábl: Výborný učitel by měl umět učit a být lidský

13. 1. 2023

55 min

Obrázek epizody CŠ #14 Martin Kozel: Tím nejdůležitějším, co děti ve škole potká, nejsou interaktivní tabule, ale učitelé

CŠ #14 Martin Kozel: Tím nejdůležitějším, co děti ve škole potká, nejsou interaktivní tabule, ale učitelé

26. 1. 2023

57 min

Obrázek epizody CŠ #15 Petr Husar: V době technologické zvítězily typy přijímacích zkoušek, které se nejlépe opravují

CŠ #15 Petr Husar: V době technologické zvítězily typy přijímacích zkoušek, které se nejlépe opravují

25. 2. 2023

42 min

Obrázek epizody CŠ #16 Jakub Jelen: Je třeba žáky naučit, aby si uměli říct o pomoc a kde ji mohou hledat

CŠ #16 Jakub Jelen: Je třeba žáky naučit, aby si uměli říct o pomoc a kde ji mohou hledat

25. 3. 2023

38 min

Obrázek epizody CŠ #17 Vít Hrbáček: Nejprve je třeba si problémy ve třídě zmapovat - třeba dotazníkem

CŠ #17 Vít Hrbáček: Nejprve je třeba si problémy ve třídě zmapovat - třeba dotazníkem

11. 4. 2023

43 min

Obrázek epizody CŠ #18 Eva Nečasová z AI dětem: Podstatou technologií je ulehčit nám práci

CŠ #18 Eva Nečasová z AI dětem: Podstatou technologií je ulehčit nám práci

21. 4. 2023

26 min

Obrázek epizody CŠ #19 ředitelka Karin Marques: Stavíme na tom, aby byl žák aktivní

CŠ #19 ředitelka Karin Marques: Stavíme na tom, aby byl žák aktivní

10. 5. 2023

52 min

Obrázek epizody CŠ #20 ředitelka Marie Gottfriedová o inkluzi: Musíme být víc učitelé dětí než učitelé předmětů

CŠ #20 ředitelka Marie Gottfriedová o inkluzi: Musíme být víc učitelé dětí než učitelé předmětů

25. 5. 2023

37 min

Obrázek epizody CŠ #21 Tamara Pomoriški z Divadla Paměti národa: Divadlo je o umění nechat vlastní a přijmout cizí nápad

CŠ #21 Tamara Pomoriški z Divadla Paměti národa: Divadlo je o umění nechat vlastní a přijmout cizí nápad

10. 6. 2023

22 min

Obrázek epizody CŠ #22 vítěz české Global Teacher Prize Roman Göttlicher: Badatelská výuka probouzí kreativitu

CŠ #22 vítěz české Global Teacher Prize Roman Göttlicher: Badatelská výuka probouzí kreativitu

10. 7. 2023

1 hod 1 min

Obrázek epizody CŠ #23 Marina Šimanová z Pohodové rodiny: Kdy přijít do poradny? Když je nešťastné dítě, rodič nebo pedagog

CŠ #23 Marina Šimanová z Pohodové rodiny: Kdy přijít do poradny? Když je nešťastné dítě, rodič nebo pedagog

10. 11. 2023

54 min