Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek podcastu Co škola?

Podcast Co škola?

33 epizod

11 odběratelů

Obrázek epizody CŠ #1 Jiří Hlinka: Učitelé by měli přestat dávat odpovědi a začít klást dobré otázky

CŠ #1 Jiří Hlinka: Učitelé by měli přestat dávat odpovědi a začít klást dobré otázky

10. 3. 2022

54 min

Obrázek epizody CŠ #2 Monika Stehlíková: Nadané děti jsou specifické tím, že pro něco hoří a něco je nezajímá

CŠ #2 Monika Stehlíková: Nadané děti jsou specifické tím, že pro něco hoří a něco je nezajímá

25. 3. 2022

37 min

Obrázek epizody CŠ #3 Bob Kartous: Ve vzdělávání potřebujeme lidi, kteří se dívají dopředu a nebojí se

CŠ #3 Bob Kartous: Ve vzdělávání potřebujeme lidi, kteří se dívají dopředu a nebojí se

10. 4. 2022

44 min

Obrázek epizody CŠ #4 Dana Pražáková: Málokdo ví, že Česká školní inspekce nehodnotí učitele, ale spíše vedení školy

CŠ #4 Dana Pražáková: Málokdo ví, že Česká školní inspekce nehodnotí učitele, ale spíše vedení školy

25. 4. 2022

40 min

Obrázek epizody CŠ #5 Veronika Kalátová: S finanční gramotností se děti potkávají od chvíle, kdy začnou s rodiči chodit do obchodu nakupovat

CŠ #5 Veronika Kalátová: S finanční gramotností se děti potkávají od chvíle, kdy začnou s rodiči chodit do obchodu nakupovat

10. 5. 2022

40 min

Obrázek epizody Knihy a hry o finanční gramotnosti: tipy od Veroniky Kalátové

Knihy a hry o finanční gramotnosti: tipy od Veroniky Kalátové

25. 5. 2022

7 min

Obrázek epizody CŠ #6 Šárka Eisová: Je dobré, když tělocvikář není jenom sportovec

CŠ #6 Šárka Eisová: Je dobré, když tělocvikář není jenom sportovec

25. 5. 2022

38 min

Obrázek epizody CŠ #7 Tomáš Nováček: Vyučujících, kteří by byli připravení a schopní učit ve VR, je pořád málo

CŠ #7 Tomáš Nováček: Vyučujících, kteří by byli připravení a schopní učit ve VR, je pořád málo

25. 6. 2022

56 min

Obrázek epizody CŠ #8 Pavla Karešová: Žáci poznají, když si za vyučovacími metodami nestojíte

CŠ #8 Pavla Karešová: Žáci poznají, když si za vyučovacími metodami nestojíte

15. 9. 2022

37 min

Obrázek epizody CŠ #9 Karolína Mackenzie: Čím více se mediální výchova přiblíží jejich životu, tím více dětí baví

CŠ #9 Karolína Mackenzie: Čím více se mediální výchova přiblíží jejich životu, tím více dětí baví

10. 10. 2022

37 min

Obrázek epizody CŠ #10 Pavel Bobek: Responzivní výuka je o zjišťování, že jsou děti s vámi na stejné lodi

CŠ #10 Pavel Bobek: Responzivní výuka je o zjišťování, že jsou děti s vámi na stejné lodi

26. 10. 2022

1 hod 9 min

Obrázek epizody CŠ #11 Petra Mazancová: Učitelská platforma je celá založená na sdílení a vzájemné pomoci

CŠ #11 Petra Mazancová: Učitelská platforma je celá založená na sdílení a vzájemné pomoci

10. 11. 2022

48 min

Obrázek epizody CŠ #12 Michal Kaderka: Zájem o mediální výchovu roste až ve chvíli, kdy je ve společnosti nějaký průšvih

CŠ #12 Michal Kaderka: Zájem o mediální výchovu roste až ve chvíli, kdy je ve společnosti nějaký průšvih

27. 11. 2022

37 min

Obrázek epizody Co škola? Vánoční speciál o mediální výchově a Faketicky

Co škola? Vánoční speciál o mediální výchově a Faketicky

25. 12. 2022

44 min

Obrázek epizody CŠ #13 Jan Hábl: Výborný učitel by měl umět učit a být lidský

CŠ #13 Jan Hábl: Výborný učitel by měl umět učit a být lidský

13. 1. 2023

55 min

Obrázek epizody CŠ #14 Martin Kozel: Tím nejdůležitějším, co děti ve škole potká, nejsou interaktivní tabule, ale učitelé

CŠ #14 Martin Kozel: Tím nejdůležitějším, co děti ve škole potká, nejsou interaktivní tabule, ale učitelé

26. 1. 2023

57 min

Obrázek epizody CŠ #15 Petr Husar: V době technologické zvítězily typy přijímacích zkoušek, které se nejlépe opravují

CŠ #15 Petr Husar: V době technologické zvítězily typy přijímacích zkoušek, které se nejlépe opravují

25. 2. 2023

42 min

Obrázek epizody CŠ #16 Jakub Jelen: Je třeba žáky naučit, aby si uměli říct o pomoc a kde ji mohou hledat

CŠ #16 Jakub Jelen: Je třeba žáky naučit, aby si uměli říct o pomoc a kde ji mohou hledat

25. 3. 2023

38 min

Obrázek epizody CŠ #17 Vít Hrbáček: Nejprve je třeba si problémy ve třídě zmapovat - třeba dotazníkem

CŠ #17 Vít Hrbáček: Nejprve je třeba si problémy ve třídě zmapovat - třeba dotazníkem

11. 4. 2023

43 min

Obrázek epizody CŠ #18 Eva Nečasová z AI dětem: Podstatou technologií je ulehčit nám práci

CŠ #18 Eva Nečasová z AI dětem: Podstatou technologií je ulehčit nám práci

21. 4. 2023

26 min

Obrázek epizody CŠ #19 ředitelka Karin Marques: Stavíme na tom, aby byl žák aktivní

CŠ #19 ředitelka Karin Marques: Stavíme na tom, aby byl žák aktivní

10. 5. 2023

52 min

Obrázek epizody CŠ #20 ředitelka Marie Gottfriedová o inkluzi: Musíme být víc učitelé dětí než učitelé předmětů

CŠ #20 ředitelka Marie Gottfriedová o inkluzi: Musíme být víc učitelé dětí než učitelé předmětů

25. 5. 2023

37 min

Obrázek epizody CŠ #21 Tamara Pomoriški z Divadla Paměti národa: Divadlo je o umění nechat vlastní a přijmout cizí nápad

CŠ #21 Tamara Pomoriški z Divadla Paměti národa: Divadlo je o umění nechat vlastní a přijmout cizí nápad

10. 6. 2023

22 min

Obrázek epizody CŠ #22 vítěz české Global Teacher Prize Roman Göttlicher: Badatelská výuka probouzí kreativitu

CŠ #22 vítěz české Global Teacher Prize Roman Göttlicher: Badatelská výuka probouzí kreativitu

10. 7. 2023

1 hod 1 min

Obrázek epizody CŠ #23 Marina Šimanová z Pohodové rodiny: Kdy přijít do poradny? Když je nešťastné dítě, rodič nebo pedagog

CŠ #23 Marina Šimanová z Pohodové rodiny: Kdy přijít do poradny? Když je nešťastné dítě, rodič nebo pedagog

10. 11. 2023

54 min