
Podcast Co škola?
42 epizod
13 odběratelů

CŠ #23 Marina Šimanová z Pohodové rodiny: Kdy přijít do poradny? Když je nešťastné dítě, rodič nebo pedagog
10. 11. 2023
54 min

CŠ #17 Vít Hrbáček: Nejprve je třeba si problémy ve třídě zmapovat - třeba dotazníkem
11. 4. 2023
43 min

CŠ #8 Pavla Karešová: Žáci poznají, když si za vyučovacími metodami nestojíte
15. 9. 2022
37 min

CŠ #31 Magdalena Lukasová z NUDZ: Každý pedagog by se měl naučit, jak vést podpůrný rozhovor
10. 10. 2024
38 min

CŠ #37 ředitelka Osvětové besedy Zuzana Labudová: Vytáčí mě, když někdo o současné mladé generaci mluví jako o sněhových vločkách
25. 1. 2025
40 min

CŠ #38 Marek Šebeš o reklamě, udržitelnosti a studentech pedagogiky: Ne všichni mají na mediální výchovu odvahu
10. 2. 2025
46 min

CŠ #10 Pavel Bobek: Responzivní výuka je o zjišťování, že jsou děti s vámi na stejné lodi
26. 10. 2022
1 hod 9 min

CŠ #32 Jakub Rychlý z Nekrachni: Dát dětem kapesné je to nejlepší, co může rodič udělat
25. 10. 2024
38 min

CŠ #25 Tomáš Feřtek: Bezvýchodnost situace v případu sebevraždy nadaného dítěte mě zasáhla
10. 12. 2023
50 min

CŠ #30 autorka knihy Hry, sítě, porno Michaela Slussareff: I děti mrzí, že pro rodiče jsou obrazovky důležitější
25. 6. 2024
46 min

CŠ #22 vítěz české Global Teacher Prize Roman Göttlicher: Badatelská výuka probouzí kreativitu
10. 7. 2023
1 hod 1 min

CŠ #19 ředitelka Karin Marques: Stavíme na tom, aby byl žák aktivní
10. 5. 2023
52 min

CŠ #29 finalistka Global Teacher Prize Tereza Vítková: Na slovní hodnocení máme kuchařku
10. 6. 2024
43 min

CŠ #28 Miriam Hejzlarová z Učitelnice: Učitelé jsou bohužel zvyklí kupovat si materiály za vlastní peníze
25. 4. 2024
31 min

CŠ #13 Jan Hábl: Výborný učitel by měl umět učit a být lidský
13. 1. 2023
55 min

CŠ #36 ředitel Waldorfského lycea Ivan Smolka: Snažíme se rozvinout hlavu, srdce i ruce
10. 1. 2025
53 min

CŠ #34 mentor Jan Šimek (nejen) o transakční analýze: Po nástupu do praxe jsem s hrůzou zjistil, že vůbec nerozumím dětem
25. 11. 2024
46 min

CŠ #1 Jiří Hlinka: Učitelé by měli přestat dávat odpovědi a začít klást dobré otázky
10. 3. 2022
54 min

CŠ #3 Bob Kartous: Ve vzdělávání potřebujeme lidi, kteří se dívají dopředu a nebojí se
10. 4. 2022
44 min

CŠ #39 Kateřina Emer o nadaných dětech: Místo nadání je často diagnostikováno ADHD nebo Aspergerův syndrom
10. 3. 2025
56 min

CŠ #4 Dana Pražáková: Málokdo ví, že Česká školní inspekce nehodnotí učitele, ale spíše vedení školy
25. 4. 2022
40 min

CŠ #24 Barbora Pšenicová z Nevypusť duši: Někdy stačí zeptat se dítěte, jak se teď má
25. 11. 2023
47 min

CŠ #40 lektorka Lenka Vlčková: Učitelé k badatelské výuce nepřichází s otázkami, ale s obavami
25. 3. 2025
37 min

CŠ #26 Dominic Jačka o Montessori: Je třeba brát každého žáka jako individuum v tom nejlepším smyslu slova
10. 1. 2024
51 min

CŠ #18 Eva Nečasová z AI dětem: Podstatou technologií je ulehčit nám práci
21. 4. 2023
26 min