Podcast Škola DIGI IN - podcast NPI ČR
69 epizod
15 odběratelů
Pavel Žalský: Ochrana demokracie – kde končí dějepis a začíná občanská výchova?
23. 12. 2024
25 min
Pavel Žalský: Dějepis jako detektivka – historická gramotnost a kritické myšlení
16. 12. 2024
27 min
Tomáš Bartůněk: Žáci si robota navrhnou, vymodelují, sestaví i naprogramují
10. 12. 2024
33 min
Andrea Tláskalová: Příroda jako učebna algoritmů – objevujeme je všude kolem nás
5. 12. 2024
21 min
Andrea Tláskalová: Jak zvířata pomáhají dětem ve škole růst
2. 12. 2024
22 min
Martin Mareš: Od Minecraftu po AI – rozvíjíme digitální kompetence
28. 11. 2024
19 min
Martin Mareš: Robotiku a 3D tisk využíváme i v pracovních činnostech a tělocviku
25. 11. 2024
23 min
Cyril Brom: Jak podle dětí funguje internet a co to je?
18. 11. 2024
25 min
Ondřej Neumajer: Éra digitalizace a AI ve školství – jaká je role ředitelů a učitelů?
11. 11. 2024
22 min
Ondřej Neumajer: Digitální transformace ve školství přináší výzvy i úskalí
7. 11. 2024
27 min
Alice Antonínová: Dívky potřebují vzory, propojení s praxí a podporu
18. 10. 2024
26 min
Lucie Drimlová (2. díl): K výuce grafiky je skvělé spojit síly s učitelem výtvarné výchovy
10. 10. 2024
20 min
Lucie Drimlová: Máme absolventy, kteří si po studiu založili start-up
3. 10. 2024
25 min
Hana Zbořilová: Únikové hry patří (nejen) do informatiky prvního stupně
24. 9. 2024
22 min
Hana Zbořilová: Děti se setkávají s tablety v rámci tandemové výuky už v první třídě
16. 9. 2024
24 min
Radovan Mikeš (2. díl): Fyzikální experimenty a badatelské projekty ve výuce
12. 8. 2024
19 min
Radovan Mikeš: Informatické myšlení se dá rozvíjet i bez počítače
29. 7. 2024
22 min
Miroslav Kotlas (2.díl): V semináři informatiky máme plno. Informatika je stále oblíbenější maturitní předmět
15. 7. 2024
27 min
Miroslav Kotlas (Gymnázium Česká): Je vidět, když k nám žáci přicházejí od učitelů, kteří učí informatiku s nadšením
1. 7. 2024
25 min
Petr Drahník (2. díl, přírodopis): Se žáky chodíme do lesa poznávat přírodu pomocí aplikací v telefonu
24. 6. 2024
22 min
Petr Drahník (ZŠ Pohůrecká, chemie): Žáci se chemie bojí, snažím se strach odbourat
17. 6. 2024
27 min
Eva Nečasová (2.díl): Výhody a výzvy umělé inteligence
10. 6. 2024
25 min
Eva Nečasová (AI dětem): Děti vědí úplně přesně, jak funguje AI. Jen to neumí pojmenovat
3. 6. 2024
21 min
Michal Čermák (AAVIT): Pomocí IT Fitness Testu sledujeme vývoj digitálních kompetencí žáků
27. 5. 2024
21 min
Jan Juříček (2. díl, angličtina): K procvičování angličtiny využíváme hravých aplikací, doma psaným esejím už odzvonilo
20. 5. 2024
24 min