Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek podcastu Škola DIGI IN - podcast NPI ČR

Podcast Škola DIGI IN - podcast NPI ČR

41 epizod

8 odběratelů

Podcast Národního pedagogického institutu ČR věnovaný inspiracím k rozvíjení digitálních kompetencí žáků napříč předměty a do výuky nové informatiky.
Obrázek epizody Štěpánka Baierlová (2.díl): V informatice s dětmi programujeme hry  pro mobilní telefony

Štěpánka Baierlová (2.díl): V informatice s dětmi programujeme hry pro mobilní telefony

22. 4. 2024

20 min

Obrázek epizody Štěpánka Baierlová (ZŠ Labyrinth): V matematice si žáci volí obtížnost úloh, domácí úkoly se jim automaticky opravují

Štěpánka Baierlová (ZŠ Labyrinth): V matematice si žáci volí obtížnost úloh, domácí úkoly se jim automaticky opravují

15. 4. 2024

23 min

Obrázek epizody Anna Kačabová: Rozvíjíme podnikavost ve vzdělávání

Anna Kačabová: Rozvíjíme podnikavost ve vzdělávání

8. 4. 2024

36 min

Obrázek epizody Petra Slámová (ZŠ Česká Lípa, výuka k občanství): Některé děti mají telefon už od mateřské školy. Je třeba s nimi mluvit o tom, jak jej používat

Petra Slámová (ZŠ Česká Lípa, výuka k občanství): Některé děti mají telefon už od mateřské školy. Je třeba s nimi mluvit o tom, jak jej používat

4. 3. 2024

31 min

Obrázek epizody Petra Slámová (2. díl, občanská nauka): V češtině pracuji s fotografiemi a kolážemi nebo také s uměle generovanou konverzací

Petra Slámová (2. díl, občanská nauka): V češtině pracuji s fotografiemi a kolážemi nebo také s uměle generovanou konverzací

26. 2. 2024

27 min

Obrázek epizody Lenka Nováková (ZŠ Doksy, matematika, informatika): Pomocí on-line kvízů děti hlasují o výsledcích příkladů

Lenka Nováková (ZŠ Doksy, matematika, informatika): Pomocí on-line kvízů děti hlasují o výsledcích příkladů

26. 2. 2024

40 min

Obrázek epizody Pavel Reinhardt (2. díl, anglický jazyk): Učíme angličtinu od první třídy a využíváme například LearningApps

Pavel Reinhardt (2. díl, anglický jazyk): Učíme angličtinu od první třídy a využíváme například LearningApps

19. 2. 2024

22 min

Obrázek epizody Pavel Reinhardt (ZŠ Anežky České, český jazyk): V češtině si hrajeme s ClassTools – děláme Breaking news nebo Fakebook

Pavel Reinhardt (ZŠ Anežky České, český jazyk): V češtině si hrajeme s ClassTools – děláme Breaking news nebo Fakebook

12. 2. 2024

19 min

Obrázek epizody Pavel Šiktanc (SSZŠ Litvínov, informatika): Informatiku s Emilem učíme už od třetí třídy

Pavel Šiktanc (SSZŠ Litvínov, informatika): Informatiku s Emilem učíme už od třetí třídy

8. 2. 2024

25 min

Obrázek epizody Pavel Škramlík (SSZŠ Litvínov): Umíme učit tělocvik na dálku a technologie využíváme i ve výuce umění

Pavel Škramlík (SSZŠ Litvínov): Umíme učit tělocvik na dálku a technologie využíváme i ve výuce umění

5. 2. 2024

20 min

Obrázek epizody Nela Votápková (2.díl, Český jazyk): Žáci v deváté třídě by měli umět pracovat s on-line slovníky

Nela Votápková (2.díl, Český jazyk): Žáci v deváté třídě by měli umět pracovat s on-line slovníky

29. 1. 2024

14 min

Obrázek epizody Nela Votápková (ZŠ Česká Kamenice, Občanská výuka): V hodině vytváříme politické kampaně v Canvě

Nela Votápková (ZŠ Česká Kamenice, Občanská výuka): V hodině vytváříme politické kampaně v Canvě

22. 1. 2024

22 min

Obrázek epizody Aleš Kozák (2. díl): S žáky jsme měřili rychlost aut před školou a určili největší prasátko

Aleš Kozák (2. díl): S žáky jsme měřili rychlost aut před školou a určili největší prasátko

15. 1. 2024

25 min

Obrázek epizody Aleš Kozák (ZŠ Ostašov): Programujeme vlajky a propojujeme tím zeměpis, matiku a informatiku

Aleš Kozák (ZŠ Ostašov): Programujeme vlajky a propojujeme tím zeměpis, matiku a informatiku

8. 1. 2024

24 min

Obrázek epizody Vratislav Ulrich (2. díl): Změř si, jakou sílu má tvůj vlas

Vratislav Ulrich (2. díl): Změř si, jakou sílu má tvůj vlas

29. 11. 2023

14 min

Obrázek epizody Vratislav Ulrich (1.díl): Když žáka v informatice něco baví, ať má prostor na vlastní projekt

Vratislav Ulrich (1.díl): Když žáka v informatice něco baví, ať má prostor na vlastní projekt

27. 11. 2023

24 min

Obrázek epizody Lukáš Borovička (2. díl): Technologie usnadňují badatelskou výuku s historickými prameny

Lukáš Borovička (2. díl): Technologie usnadňují badatelskou výuku s historickými prameny

16. 11. 2023

23 min

Obrázek epizody Lukáš Borovička (1. díl): Jak učit češtinu v době digitální?

Lukáš Borovička (1. díl): Jak učit češtinu v době digitální?

15. 11. 2023

26 min

Obrázek epizody Klára Pirklová (2. díl): Ať se každý žák dostane v hodině angličtiny ke slovu

Klára Pirklová (2. díl): Ať se každý žák dostane v hodině angličtiny ke slovu

16. 10. 2023

21 min

Obrázek epizody Klára Pirklová (1. díl): Umělá inteligence se stane pomocníkem učitelů

Klára Pirklová (1. díl): Umělá inteligence se stane pomocníkem učitelů

15. 10. 2023

21 min

Obrázek epizody Baruš Jeřábková (2.díl HV): Každý nemusí znát noty, vztah k hudbě vzniká jinak

Baruš Jeřábková (2.díl HV): Každý nemusí znát noty, vztah k hudbě vzniká jinak

26. 6. 2023

22 min

Obrázek epizody Baruš Jeřábková (1.díl VV): Na výtvarce jsme s žáky dělali obal k Babičce

Baruš Jeřábková (1.díl VV): Na výtvarce jsme s žáky dělali obal k Babičce

23. 6. 2023

20 min

Obrázek epizody Jakub Holec: V přírodopise procházíme data z ČHMÚ a vyhodnocujeme je

Jakub Holec: V přírodopise procházíme data z ČHMÚ a vyhodnocujeme je

30. 5. 2023

23 min

Obrázek epizody Petr Hlinka: Ať si žáci mobilem natočí dřep a videoanalýza jim ukáže, jestli cvičí správně

Petr Hlinka: Ať si žáci mobilem natočí dřep a videoanalýza jim ukáže, jestli cvičí správně

19. 5. 2023

25 min

Obrázek epizody Zora Adámková: Rýsujeme s vizualizérem, postup žákům nahraju do TEAMS

Zora Adámková: Rýsujeme s vizualizérem, postup žákům nahraju do TEAMS

12. 5. 2023

23 min