Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek podcastu Škola DIGI IN - podcast NPI ČR

Podcast Škola DIGI IN - podcast NPI ČR

52 epizod

10 odběratelů

Podcast Národního pedagogického institutu ČR věnovaný inspiracím k rozvíjení digitálních kompetencí žáků napříč předměty a do výuky nové informatiky.
Obrázek epizody Miroslav Kotlas (2.díl): V semináři informatiky máme plno. Informatika je stále oblíbenější maturitní předmět

Miroslav Kotlas (2.díl): V semináři informatiky máme plno. Informatika je stále oblíbenější maturitní předmět

15. 7. 2024

27 min

Obrázek epizody Miroslav Kotlas (Gymnázium Česká): Je vidět, když k nám žáci přicházejí od učitelů, kteří učí informatiku s nadšením

Miroslav Kotlas (Gymnázium Česká): Je vidět, když k nám žáci přicházejí od učitelů, kteří učí informatiku s nadšením

1. 7. 2024

25 min

Obrázek epizody Petr Drahník (2. díl, přírodopis): Se žáky chodíme do lesa poznávat přírodu pomocí aplikací v telefonu

Petr Drahník (2. díl, přírodopis): Se žáky chodíme do lesa poznávat přírodu pomocí aplikací v telefonu

24. 6. 2024

22 min

Obrázek epizody Petr Drahník (ZŠ Pohůrecká, chemie): Žáci se chemie bojí, snažím se strach odbourat

Petr Drahník (ZŠ Pohůrecká, chemie): Žáci se chemie bojí, snažím se strach odbourat

17. 6. 2024

27 min

Obrázek epizody Eva Nečasová (2.díl): Výhody a výzvy umělé inteligence

Eva Nečasová (2.díl): Výhody a výzvy umělé inteligence

10. 6. 2024

25 min

Obrázek epizody Eva Nečasová (AI dětem): Děti vědí úplně přesně, jak funguje AI. Jen to neumí pojmenovat

Eva Nečasová (AI dětem): Děti vědí úplně přesně, jak funguje AI. Jen to neumí pojmenovat

3. 6. 2024

21 min

Obrázek epizody Michal Čermák (AAVIT): Pomocí IT Fitness Testu sledujeme vývoj digitálních kompetencí žáků

Michal Čermák (AAVIT): Pomocí IT Fitness Testu sledujeme vývoj digitálních kompetencí žáků

27. 5. 2024

21 min

Obrázek epizody Jan Juříček (2. díl, angličtina): K procvičování angličtiny využíváme hravých aplikací, doma psaným esejím už odzvonilo

Jan Juříček (2. díl, angličtina): K procvičování angličtiny využíváme hravých aplikací, doma psaným esejím už odzvonilo

20. 5. 2024

24 min

Obrázek epizody Jan Juříček (ZŠ Strossmayerovo nám, robotika): Stále se objevují nové výzvy. V robotice musíte experimentovat

Jan Juříček (ZŠ Strossmayerovo nám, robotika): Stále se objevují nové výzvy. V robotice musíte experimentovat

13. 5. 2024

21 min

Obrázek epizody Adéla Lábusová: S digitálními technologiemi je třeba zacházet s rozumem, ne je zakazovat

Adéla Lábusová: S digitálními technologiemi je třeba zacházet s rozumem, ne je zakazovat

6. 5. 2024

36 min

Obrázek epizody Magdalena Nováková: Prvňáčci jsou nadšení z Bee-Botů, v hodinách používáme interaktivní  učebnice

Magdalena Nováková: Prvňáčci jsou nadšení z Bee-Botů, v hodinách používáme interaktivní učebnice

29. 4. 2024

31 min

Obrázek epizody Štěpánka Baierlová (2.díl): V informatice s dětmi programujeme hry  pro mobilní telefony

Štěpánka Baierlová (2.díl): V informatice s dětmi programujeme hry pro mobilní telefony

22. 4. 2024

20 min

Obrázek epizody Štěpánka Baierlová (ZŠ Labyrinth): V matematice si žáci volí obtížnost úloh, domácí úkoly se jim automaticky opravují

Štěpánka Baierlová (ZŠ Labyrinth): V matematice si žáci volí obtížnost úloh, domácí úkoly se jim automaticky opravují

15. 4. 2024

23 min

Obrázek epizody Anna Kačabová: Rozvíjíme podnikavost ve vzdělávání

Anna Kačabová: Rozvíjíme podnikavost ve vzdělávání

8. 4. 2024

36 min

Obrázek epizody Petra Slámová (ZŠ Česká Lípa, výuka k občanství): Některé děti mají telefon už od mateřské školy. Je třeba s nimi mluvit o tom, jak jej používat

Petra Slámová (ZŠ Česká Lípa, výuka k občanství): Některé děti mají telefon už od mateřské školy. Je třeba s nimi mluvit o tom, jak jej používat

4. 3. 2024

31 min

Obrázek epizody Petra Slámová (2. díl, občanská nauka): V češtině pracuji s fotografiemi a kolážemi nebo také s uměle generovanou konverzací

Petra Slámová (2. díl, občanská nauka): V češtině pracuji s fotografiemi a kolážemi nebo také s uměle generovanou konverzací

26. 2. 2024

27 min

Obrázek epizody Lenka Nováková (ZŠ Doksy, matematika, informatika): Pomocí on-line kvízů děti hlasují o výsledcích příkladů

Lenka Nováková (ZŠ Doksy, matematika, informatika): Pomocí on-line kvízů děti hlasují o výsledcích příkladů

26. 2. 2024

40 min

Obrázek epizody Pavel Reinhardt (2. díl, anglický jazyk): Učíme angličtinu od první třídy a využíváme například LearningApps

Pavel Reinhardt (2. díl, anglický jazyk): Učíme angličtinu od první třídy a využíváme například LearningApps

19. 2. 2024

22 min

Obrázek epizody Pavel Reinhardt (ZŠ Anežky České, český jazyk): V češtině si hrajeme s ClassTools – děláme Breaking news nebo Fakebook

Pavel Reinhardt (ZŠ Anežky České, český jazyk): V češtině si hrajeme s ClassTools – děláme Breaking news nebo Fakebook

12. 2. 2024

19 min

Obrázek epizody Pavel Šiktanc (SSZŠ Litvínov, informatika): Informatiku s Emilem učíme už od třetí třídy

Pavel Šiktanc (SSZŠ Litvínov, informatika): Informatiku s Emilem učíme už od třetí třídy

8. 2. 2024

25 min

Obrázek epizody Pavel Škramlík (SSZŠ Litvínov): Umíme učit tělocvik na dálku a technologie využíváme i ve výuce umění

Pavel Škramlík (SSZŠ Litvínov): Umíme učit tělocvik na dálku a technologie využíváme i ve výuce umění

5. 2. 2024

20 min

Obrázek epizody Nela Votápková (2.díl, Český jazyk): Žáci v deváté třídě by měli umět pracovat s on-line slovníky

Nela Votápková (2.díl, Český jazyk): Žáci v deváté třídě by měli umět pracovat s on-line slovníky

29. 1. 2024

14 min

Obrázek epizody Nela Votápková (ZŠ Česká Kamenice, Občanská výuka): V hodině vytváříme politické kampaně v Canvě

Nela Votápková (ZŠ Česká Kamenice, Občanská výuka): V hodině vytváříme politické kampaně v Canvě

22. 1. 2024

22 min

Obrázek epizody Aleš Kozák (2. díl): S žáky jsme měřili rychlost aut před školou a určili největší prasátko

Aleš Kozák (2. díl): S žáky jsme měřili rychlost aut před školou a určili největší prasátko

15. 1. 2024

25 min

Obrázek epizody Aleš Kozák (ZŠ Ostašov): Programujeme vlajky a propojujeme tím zeměpis, matiku a informatiku

Aleš Kozák (ZŠ Ostašov): Programujeme vlajky a propojujeme tím zeměpis, matiku a informatiku

8. 1. 2024

24 min