Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek podcastu Škola DIGI IN - podcast NPI ČR

Podcast Škola DIGI IN - podcast NPI ČR

62 epizod

14 odběratelů

Obrázek epizody Cyril Brom: Jak podle dětí funguje internet a co to je?

Cyril Brom: Jak podle dětí funguje internet a co to je?

18. 11. 2024

25 min

Obrázek epizody Ondřej Neumajer: Éra digitalizace a AI ve školství – jaká je role ředitelů a učitelů?

Ondřej Neumajer: Éra digitalizace a AI ve školství – jaká je role ředitelů a učitelů?

11. 11. 2024

22 min

Obrázek epizody Ondřej Neumajer: Digitální transformace ve školství přináší výzvy i úskalí

Ondřej Neumajer: Digitální transformace ve školství přináší výzvy i úskalí

7. 11. 2024

27 min

Obrázek epizody Alice Antonínová: Dívky potřebují vzory, propojení s praxí a podporu

Alice Antonínová: Dívky potřebují vzory, propojení s praxí a podporu

18. 10. 2024

26 min

Obrázek epizody Lucie Drimlová (2. díl): K výuce grafiky je skvělé spojit síly s učitelem výtvarné výchovy

Lucie Drimlová (2. díl): K výuce grafiky je skvělé spojit síly s učitelem výtvarné výchovy

10. 10. 2024

20 min

Obrázek epizody Lucie Drimlová: Máme absolventy, kteří si po studiu založili start-up

Lucie Drimlová: Máme absolventy, kteří si po studiu založili start-up

3. 10. 2024

25 min

Obrázek epizody Hana Zbořilová: Únikové hry patří (nejen) do informatiky prvního stupně

Hana Zbořilová: Únikové hry patří (nejen) do informatiky prvního stupně

24. 9. 2024

22 min

Obrázek epizody Hana Zbořilová: Děti se setkávají s tablety v rámci tandemové výuky už v první třídě

Hana Zbořilová: Děti se setkávají s tablety v rámci tandemové výuky už v první třídě

16. 9. 2024

24 min

Obrázek epizody Radovan Mikeš (2. díl): Fyzikální experimenty a badatelské projekty ve výuce

Radovan Mikeš (2. díl): Fyzikální experimenty a badatelské projekty ve výuce

12. 8. 2024

19 min

Obrázek epizody Radovan Mikeš: Informatické myšlení se dá rozvíjet i bez počítače

Radovan Mikeš: Informatické myšlení se dá rozvíjet i bez počítače

29. 7. 2024

22 min

Obrázek epizody Miroslav Kotlas (2.díl): V semináři informatiky máme plno. Informatika je stále oblíbenější maturitní předmět

Miroslav Kotlas (2.díl): V semináři informatiky máme plno. Informatika je stále oblíbenější maturitní předmět

15. 7. 2024

27 min

Obrázek epizody Miroslav Kotlas (Gymnázium Česká): Je vidět, když k nám žáci přicházejí od učitelů, kteří učí informatiku s nadšením

Miroslav Kotlas (Gymnázium Česká): Je vidět, když k nám žáci přicházejí od učitelů, kteří učí informatiku s nadšením

1. 7. 2024

25 min

Obrázek epizody Petr Drahník (2. díl, přírodopis): Se žáky chodíme do lesa poznávat přírodu pomocí aplikací v telefonu

Petr Drahník (2. díl, přírodopis): Se žáky chodíme do lesa poznávat přírodu pomocí aplikací v telefonu

24. 6. 2024

22 min

Obrázek epizody Petr Drahník (ZŠ Pohůrecká, chemie): Žáci se chemie bojí, snažím se strach odbourat

Petr Drahník (ZŠ Pohůrecká, chemie): Žáci se chemie bojí, snažím se strach odbourat

17. 6. 2024

27 min

Obrázek epizody Eva Nečasová (2.díl): Výhody a výzvy umělé inteligence

Eva Nečasová (2.díl): Výhody a výzvy umělé inteligence

10. 6. 2024

25 min

Obrázek epizody Eva Nečasová (AI dětem): Děti vědí úplně přesně, jak funguje AI. Jen to neumí pojmenovat

Eva Nečasová (AI dětem): Děti vědí úplně přesně, jak funguje AI. Jen to neumí pojmenovat

3. 6. 2024

21 min

Obrázek epizody Michal Čermák (AAVIT): Pomocí IT Fitness Testu sledujeme vývoj digitálních kompetencí žáků

Michal Čermák (AAVIT): Pomocí IT Fitness Testu sledujeme vývoj digitálních kompetencí žáků

27. 5. 2024

21 min

Obrázek epizody Jan Juříček (2. díl, angličtina): K procvičování angličtiny využíváme hravých aplikací, doma psaným esejím už odzvonilo

Jan Juříček (2. díl, angličtina): K procvičování angličtiny využíváme hravých aplikací, doma psaným esejím už odzvonilo

20. 5. 2024

24 min

Obrázek epizody Jan Juříček (ZŠ Strossmayerovo nám, robotika): Stále se objevují nové výzvy. V robotice musíte experimentovat

Jan Juříček (ZŠ Strossmayerovo nám, robotika): Stále se objevují nové výzvy. V robotice musíte experimentovat

13. 5. 2024

21 min

Obrázek epizody Adéla Lábusová: S digitálními technologiemi je třeba zacházet s rozumem, ne je zakazovat

Adéla Lábusová: S digitálními technologiemi je třeba zacházet s rozumem, ne je zakazovat

6. 5. 2024

36 min

Obrázek epizody Magdalena Nováková: Prvňáčci jsou nadšení z Bee-Botů, v hodinách používáme interaktivní  učebnice

Magdalena Nováková: Prvňáčci jsou nadšení z Bee-Botů, v hodinách používáme interaktivní učebnice

29. 4. 2024

31 min

Obrázek epizody Štěpánka Baierlová (2.díl): V informatice s dětmi programujeme hry  pro mobilní telefony

Štěpánka Baierlová (2.díl): V informatice s dětmi programujeme hry pro mobilní telefony

22. 4. 2024

20 min

Obrázek epizody Štěpánka Baierlová (ZŠ Labyrinth): V matematice si žáci volí obtížnost úloh, domácí úkoly se jim automaticky opravují

Štěpánka Baierlová (ZŠ Labyrinth): V matematice si žáci volí obtížnost úloh, domácí úkoly se jim automaticky opravují

15. 4. 2024

23 min

Obrázek epizody Anna Kačabová: Rozvíjíme podnikavost ve vzdělávání

Anna Kačabová: Rozvíjíme podnikavost ve vzdělávání

8. 4. 2024

36 min

Obrázek epizody Petra Slámová (ZŠ Česká Lípa, výuka k občanství): Některé děti mají telefon už od mateřské školy. Je třeba s nimi mluvit o tom, jak jej používat

Petra Slámová (ZŠ Česká Lípa, výuka k občanství): Některé děti mají telefon už od mateřské školy. Je třeba s nimi mluvit o tom, jak jej používat

4. 3. 2024

31 min