Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek podcastu Škola DIGI IN - podcast NPI ČR

Podcast Škola DIGI IN - podcast NPI ČR

57 epizod

12 odběratelů

Obrázek epizody Daniela Růžičková: Řada škol zavádí novou informatiku už dnes

Daniela Růžičková: Řada škol zavádí novou informatiku už dnes

21. 6. 2022

24 min

Obrázek epizody Eva Fanfulová (NPI): Technologie ovlivňují každý obor – proto patří do všech školních předmětů

Eva Fanfulová (NPI): Technologie ovlivňují každý obor – proto patří do všech školních předmětů

26. 8. 2022

23 min

Obrázek epizody Jaroslav Poláček: Do hodin patří technologie, ale i zábava

Jaroslav Poláček: Do hodin patří technologie, ale i zábava

27. 9. 2022

22 min

Obrázek epizody Dan Lessner: V Izraeli začali programovat v hodinách informatiky už v roce 1995

Dan Lessner: V Izraeli začali programovat v hodinách informatiky už v roce 1995

20. 10. 2022

24 min

Obrázek epizody Dan Lessner (2. díl): Nevím, proč by děti měly být známkovány. Škola má připravovat pro život, ne pro práci

Dan Lessner (2. díl): Nevím, proč by děti měly být známkovány. Škola má připravovat pro život, ne pro práci

10. 11. 2022

21 min

Obrázek epizody Ludmila Kovaříková: Čeština by se neměla učit pomocí diktátů přeplněných pravopisnými jevy

Ludmila Kovaříková: Čeština by se neměla učit pomocí diktátů přeplněných pravopisnými jevy

10. 11. 2022

24 min

Obrázek epizody Jovanka Rybová: Na prvním stupni začínáme s digitálními kompetencemi například pohádkou Červená Karkulka

Jovanka Rybová: Na prvním stupni začínáme s digitálními kompetencemi například pohádkou Červená Karkulka

10. 11. 2022

23 min

Obrázek epizody Pavel Hodál: Školní rok jsme začali generováním obrázků pomocí umělé inteligence

Pavel Hodál: Školní rok jsme začali generováním obrázků pomocí umělé inteligence

10. 11. 2022

20 min

Obrázek epizody Jiří Vaníček (projekt PRIM): Na nové informatice jsme spojili všechny pedagogické fakulty. Dnes už tak učí zhruba polovina učitelů.

Jiří Vaníček (projekt PRIM): Na nové informatice jsme spojili všechny pedagogické fakulty. Dnes už tak učí zhruba polovina učitelů.

14. 11. 2022

26 min

Obrázek epizody Hana Havlínová: Najdeme výraz v online slovníku a vypneme mobil – a třeťáci vidí, že jim pomáhá, ale jindy může rušit

Hana Havlínová: Najdeme výraz v online slovníku a vypneme mobil – a třeťáci vidí, že jim pomáhá, ale jindy může rušit

10. 1. 2023

29 min

Obrázek epizody Marek Adler: Technologie jsou realitou, digitální kompetence nutností

Marek Adler: Technologie jsou realitou, digitální kompetence nutností

29. 1. 2023

20 min

Obrázek epizody Daniel Pražák: Mobil může být základem laboratoře v kapse

Daniel Pražák: Mobil může být základem laboratoře v kapse

31. 1. 2023

24 min

Obrázek epizody Vít Beran: Novou informatiku učíme u nás od 3. třídy

Vít Beran: Novou informatiku učíme u nás od 3. třídy

7. 2. 2023

13 min

Obrázek epizody Jitka Kmentová: Žáci zvládnou podcasty, vlastní e-learning, zpracování dat z kosmické lodi

Jitka Kmentová: Žáci zvládnou podcasty, vlastní e-learning, zpracování dat z kosmické lodi

14. 2. 2023

26 min

Obrázek epizody Bohuslav Hora: Kdyby měl král Zikmund Facebook, co by si na něj dal?

Bohuslav Hora: Kdyby měl král Zikmund Facebook, co by si na něj dal?

10. 3. 2023

25 min

Obrázek epizody Kateřina Čiháková: Máme hodinu u potoka s digitálním mikroskopem

Kateřina Čiháková: Máme hodinu u potoka s digitálním mikroskopem

21. 4. 2023

25 min

Obrázek epizody Zora Adámková: Rýsujeme s vizualizérem, postup žákům nahraju do TEAMS

Zora Adámková: Rýsujeme s vizualizérem, postup žákům nahraju do TEAMS

12. 5. 2023

23 min

Obrázek epizody Petr Hlinka: Ať si žáci mobilem natočí dřep a videoanalýza jim ukáže, jestli cvičí správně

Petr Hlinka: Ať si žáci mobilem natočí dřep a videoanalýza jim ukáže, jestli cvičí správně

19. 5. 2023

25 min

Obrázek epizody Jakub Holec: V přírodopise procházíme data z ČHMÚ a vyhodnocujeme je

Jakub Holec: V přírodopise procházíme data z ČHMÚ a vyhodnocujeme je

30. 5. 2023

23 min

Obrázek epizody Baruš Jeřábková (1.díl VV): Na výtvarce jsme s žáky dělali obal k Babičce

Baruš Jeřábková (1.díl VV): Na výtvarce jsme s žáky dělali obal k Babičce

23. 6. 2023

20 min

Obrázek epizody Baruš Jeřábková (2.díl HV): Každý nemusí znát noty, vztah k hudbě vzniká jinak

Baruš Jeřábková (2.díl HV): Každý nemusí znát noty, vztah k hudbě vzniká jinak

26. 6. 2023

22 min

Obrázek epizody Klára Pirklová (1. díl): Umělá inteligence se stane pomocníkem učitelů

Klára Pirklová (1. díl): Umělá inteligence se stane pomocníkem učitelů

15. 10. 2023

21 min

Obrázek epizody Klára Pirklová (2. díl): Ať se každý žák dostane v hodině angličtiny ke slovu

Klára Pirklová (2. díl): Ať se každý žák dostane v hodině angličtiny ke slovu

16. 10. 2023

21 min

Obrázek epizody Lukáš Borovička (1. díl): Jak učit češtinu v době digitální?

Lukáš Borovička (1. díl): Jak učit češtinu v době digitální?

15. 11. 2023

26 min

Obrázek epizody Lukáš Borovička (2. díl): Technologie usnadňují badatelskou výuku s historickými prameny

Lukáš Borovička (2. díl): Technologie usnadňují badatelskou výuku s historickými prameny

16. 11. 2023

23 min