Podcast Marketingové minuty – marketingové postřehy pro růst vaší firmy
23 epizod
6 odběratelů
Řadit dle:
Plátno strategie z metodiky Strategie modrého oceánu - úplně nový pohled na trh a konkurenci #23
24. 4. 2024
12 min
Strategie modrých oceánů - metodika pro narušování současných trhů #22
17. 3. 2024
17 min
Tři nejcennější věci, které chceme po našich zákaznících #21
15. 2. 2024
12 min
Procesně dokonalá firma jako konkurenční výhoda #20
4. 8. 2023
14 min
Proč nemůže člověk s myšlením technika budovat úspěšnou firmu #19
29. 6. 2023
14 min
Má zkušenost se třemi osobnostmi podnikatele #18
7. 6. 2023
14 min
Tři osobnosti v každém podnikateli #17
20. 4. 2023
10 min
Role vize v našem podnikání #16
22. 3. 2023
11 min
Mé první zkušenosti s umělou inteligencí v marketingové práci #15
9. 3. 2023
10 min
Jaké komunikační kanály se hodí pro jednotlivé fáze životního cyklu zákazníka #14
16. 2. 2023
24 min
Jak komunikovat s potenciálními zákazníky v různých fázích životního cyklu aneb konverzní trychtýře #13
26. 1. 2023
15 min
Snazší oslovení potenciálních zákazníků v různých fázích jejich životního cyklu díky frameworku See-Think-Do-Care #12
19. 1. 2023
22 min
Jak se od sebe liší skupiny potenciálních zákazníků a proč byste je měli rozlišovat #11
4. 1. 2023
15 min
Chcete od marketingové agentury kupovat aktivity nebo výsledky? #10
21. 12. 2022
10 min
Jak zjistit, jakým způsobem nejlépe zvýšit hodnotu vaší nabídky pro zákazníky #9
13. 12. 2022
10 min
Vyjasněme si pojmy. Proč vůbec existuje výraz "hodnotová nabídka" #8
7. 12. 2022
6 min
Co mě naučily první zkušenosti s direct response marketingem #7
1. 12. 2022
10 min
Na čem selhává mnoho marketingových agentur #6
29. 11. 2022
14 min
Kdo všechno vám může ukrást váš byznys? #5
24. 11. 2022
14 min
Proč vás marketingové agentury pravděpodobně nikdy nespasí #4
22. 11. 2022
10 min
Pár tipů a nástrojů, jež vám pomohou lépe poznat, jak vaši potenciální zákazníci přemýšlí nad svými problémy a tužbami #3
20. 11. 2022
11 min
Posedlost tím, jak zákazníci přemýšlí a co vnímají jako skutečnou hodnotu #2
17. 11. 2022
12 min
Jaký typ freelancera či marketingové agentury je nejlepším partnerem pro malé a střední firmy #1
16. 11. 2022
11 min