Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Jak komunikovat s potenciálními zákazníky v různých fázích životního cyklu aneb konverzní trychtýře #13

Jak komunikovat s potenciálními zákazníky v různých fázích životního cyklu aneb konverzní trychtýře #13

O epizodě podcastu

Tato epizoda je jednou z těch, v nichž řeším, jak komunikovat se zákazníky v jednotlivých fázích životního cyklu (respektive v jednotlivých fázích dle frameworku See-Think-Do-Care). Nebudeme se ale přímo zabývat tím, ve které fázi je nejlepší zvolit e-mailing, ve které PR, ve které kampaně ve vyhledávání atd. To přijde někdy později. V této epizodě se podíváme na to, kde a co lidem v jednotlivých fázích jejich zákaznického životního cyklu říkat (tedy na obsah komunikace).


V DÍLU NAJDETE:
[00:43] Lidé před tím, než se stanou našimi zákazníky, prochází různými fázemi toho, jak moc si uvědomují svou potřebu a jak blízko jsou k jejímu naplnění.
[01:35] Dnes už totiž víme, že klasický firemní web s nabídkou produktů nebo služeb pro pokrytí všech fází životního cyklu zákazníka zdaleka nestačí.
[03:35] Je vhodné obsah komunikace pro jednotlivé skupiny potenciálních zákazníků od sebe oddělit.
[06:43] Cílem myšlení v rovině konverzních trychtýřů a práce s nimi je zvětšit každou jednotlivou úroveň trychtýře na nejvyšší možný počet prospektů.
[09:50] Celou dobu této komunikace, od začátku do konce, provází prospekty značka naší firmy. Ta si díky tomu začíná budovat vztah.
[10:46] Základním principem úspěšných konverzních trychtýřů je snaha získat v co nejdřívější fázi kontakty na potenciálního zákazníka.
[12:50] Poučení na závěr.
[14:38] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[14:50] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz .

Nechte nám zpětnou vazbu:

  • Jaká témata vás zajímají? O čem by měl Michal mluvit? Nechte nám prosím své tipy v komentářích.
  • Jak se vám líbila tato epizoda? Ať již ano, či ne, zanechte nám prosím krátkou recenzi. Pomůže nám tvořit pro vás lepší a hodnotnější obsah.

Vzdělávací a rozvojové materiály zdarma

Spojte se s námi:

Naše workshopy a semináře:

Tato epizoda je jednou z těch, v nichž řeším, jak komunikovat se zákazníky v jednotlivých fázích životního cyklu (respektive v jednotlivých fázích dle frameworku See-Think-Do-Care). Nebudeme se ale přímo zabývat tím, ve které fázi je nejlepší zvolit e-mailing, ve které PR, ve které kampaně ve vyhledávání atd. To přijde někdy později. V této epizodě se podíváme na to, kde a co lidem v jednotlivých fázích jejich zákaznického životního cyklu říkat (tedy na obsah komunikace). V DÍLU NAJDETE:[00:43] Lidé před tím, než se stanou našimi zákazníky, prochází různými fázemi toho, jak moc si uvědomují svou potřebu a jak blízko jsou k jejímu naplnění.[01:35] Dnes už totiž víme, že klasický firemní web s nabídkou produktů nebo služeb pro pokrytí všech fází životního cyklu zákazníka zdaleka nestačí.[03:35] Je vhodné obsah komunikace pro jednotlivé skupiny potenciálních zákazníků od sebe oddělit.[06:43] Cílem myšlení v rovině konverzních trychtýřů a práce s nimi je zvětšit každou jednotlivou úroveň trychtýře na nejvyšší možný počet prospektů.[09:50] Celou dobu této komunikace, od začátku do konce, provází prospekty značka naší firmy. Ta si díky tomu začíná budovat vztah.[10:46] Základním principem úspěšných konverzních trychtýřů je snaha získat v co nejdřívější fázi kontakty na potenciálního zákazníka.[12:50] Poučení na závěr.[14:38] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.[14:50] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz. --- Líbí se vám Marketingové minuty? Podpořte naši tvorbu tím, že přidáte své hodnocení (pokud to vaše podcastová aplikace umožňuje). Nezapomeňte také Marketingové minuty sledovat, aby vám neunikla žádná nová epizoda. Spojte se s námi: Znalostní portál Centrum znalostí Brand Hub Michalův Linkedin Web Brandhub.cz

Popis podcastu

Marketingové minuty jsou podcastem pro majitele malých a středních firem od jiného majitele malé firmy. Plné snadno a rychle aplikovatelných marketingových tipů a postřehů, které vám pomohou v úspěšném řízení a rozvoji vašeho podnikání. Tipů, postřehů a myšlenek, které Michal, spoluzakladatel a hlavní konzultant poradenské společnosti Brand Hub sbírá v rámci své praxe již více jak 13 let.Ať už pracujete na novém startupu, potřebujete svůj stávající byznys vytáhnout z potíží nebo chcete své firmě zajistit nový růst, Marketingové minuty vám k tomu přináší praxí prověřené nástroje, postupy a strategie. V krátkých dílech, kde bez omáčky řešíme jen to podstatné. Můžete si je přehrát během cesty do kanceláře, na jednání nebo slupnout společně s obědem. Marketingové minuty vznikají pod hlavičkou poradenské společnosti Brand Hub. Ta pomáhá malým a středním firmám lépe poznat vlastní trh, vytvořit úspěšné a vysoce ziskové produkty a maximalizovat marže. To vše díky školicím programům, workshopům, consultingu a programům individuálního mentoringu.