Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Jak zjistit, jakým způsobem nejlépe zvýšit hodnotu vaší nabídky pro zákazníky #9

Jak zjistit, jakým způsobem nejlépe zvýšit hodnotu vaší nabídky pro zákazníky #9

O epizodě podcastu

Tématem tohoto dílu jsou metody dobře použitelné pro zjištění, jak upravit vaši nabídku, produkty či služby. Tak, aby zákazníkům připadaly hodnotnější a přinesly jim v jejich očích více užitku.

V DÍLU NAJDETE:
[01:00] Rozlišujeme tři druhy potřeb či úkolů (jobs to be done) našich zákazníků.
[01:12] Tři základní lidské touhy klíčové pro marketing podle Russella Brunsona.
[01:52] Proč rozlišovat různé druhy potřeb.
[02:26] Za velkou částí našich činností a cílů je nějaká emoce, kterou chceme cítit.
[02:54] Do snah o zvyšování hodnoty naší nabídky je třeba zapojit zákazníky.
[03:40] Jak zjistit, jakým způsobem by si zákazníci přáli upravit vaši nabídku.
[04:59] O čem je kvalitativní průzkum.
[05:22] O čem je kvantitativní průzkum.
[06:24] Svou nabídku můžete i A/B testovat.
[07:29] Věc, kvůli které selhalo mnoho startupů.
[08:56] Poučení na závěr.
[10:12] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[10:26] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz .

Nechte nám zpětnou vazbu:

  • Jaká témata vás zajímají? O čem by měl Michal mluvit? Nechte nám prosím své tipy v komentářích.
  • Jak se vám líbila tato epizoda? Ať již ano, či ne, zanechte nám prosím krátkou recenzi. Pomůže nám tvořit pro vás lepší a hodnotnější obsah.

Vzdělávací a rozvojové materiály zdarma

Spojte se s námi:

Naše workshopy a semináře:

Tématem tohoto dílu jsou metody dobře použitelné pro zjištění, jak upravit vaši nabídku, produkty či služby. Tak, aby zákazníkům připadaly hodnotnější a přinesly jim v jejich očích více užitku.V DÍLU NAJDETE:[01:00] Rozlišujeme tři druhy potřeb či úkolů (jobs to be done) našich zákazníků.[01:12] Tři základní lidské touhy klíčové pro marketing podle Russella Brunsona.[01:52] Proč rozlišovat různé druhy potřeb.[02:26] Za velkou částí našich činností a cílů je nějaká emoce, kterou chceme cítit.[02:54] Do snah o zvyšování hodnoty naší nabídky je třeba zapojit zákazníky.[03:40] Jak zjistit, jakým způsobem by si zákazníci přáli upravit vaši nabídku.[04:59] O čem je kvalitativní průzkum.[05:22] O čem je kvantitativní průzkum.[06:24] Svou nabídku můžete i A/B testovat.[07:29] Věc, kvůli které selhalo mnoho startupů.[08:56] Poučení na závěr. [10:12] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.[10:26] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.--- Líbí se vám Marketingové minuty? Podpořte naši tvorbu tím, že přidáte své hodnocení (pokud to vaše podcastová aplikace umožňuje). Nezapomeňte také Marketingové minuty sledovat, aby vám neunikla žádná nová epizoda. Spojte se s námi: Znalostní portál Centrum znalostí Brand Hub Michalův Linkedin Web Brandhub.cz

Popis podcastu

Marketingové minuty jsou podcastem pro majitele malých a středních firem od jiného majitele malé firmy. Plné snadno a rychle aplikovatelných marketingových tipů a postřehů, které vám pomohou v úspěšném řízení a rozvoji vašeho podnikání. Tipů, postřehů a myšlenek, které Michal, spoluzakladatel a hlavní konzultant poradenské společnosti Brand Hub sbírá v rámci své praxe již více jak 13 let.Ať už pracujete na novém startupu, potřebujete svůj stávající byznys vytáhnout z potíží nebo chcete své firmě zajistit nový růst, Marketingové minuty vám k tomu přináší praxí prověřené nástroje, postupy a strategie. V krátkých dílech, kde bez omáčky řešíme jen to podstatné. Můžete si je přehrát během cesty do kanceláře, na jednání nebo slupnout společně s obědem. Marketingové minuty vznikají pod hlavičkou poradenské společnosti Brand Hub. Ta pomáhá malým a středním firmám lépe poznat vlastní trh, vytvořit úspěšné a vysoce ziskové produkty a maximalizovat marže. To vše díky školicím programům, workshopům, consultingu a programům individuálního mentoringu.