Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Mé první zkušenosti s umělou inteligencí v marketingové práci #15

Mé první zkušenosti s umělou inteligencí v marketingové práci #15

O epizodě podcastu

V dnešní epizodě trochu odbočíme od obvyklých témat. Nedá mi to a musím se otřít o jednu věc, která momentálně hýbe internetem a mnoha oblastmi lidské činnosti. V mnoha oborech jde snad o aktuálně nejdiskutovanější téma. Mluvím samozřejmě o umělé inteligenci a jejím využití v marketingu.

V DÍLU NAJDETE:
[01:59] Nově jsem zjistil, že některé funkce z oblasti umělé inteligence do své služby integroval například velmi oblíbený nástroj pro grafiku - Canva.
[02:49] Například MidJourney umožňuje skrze sérii příkazů dále rozvíjet a upravovat výstupy generátoru.
[04:32] Nástroj z kategorie těch, které používají umělou inteligenci, který používám prakticky denně, je ChatGPT.
[05:51] Moje zkušenost (a taky všech, od kterých jsem o ChatuGPT slyšel) ale je, že mu rozhodně nesmíte "sežrat" všechno, co vyplodí.
[07:20] K čemu všemu můžete tedy ChatGPT využít?
[08:40] Pokud chcete, aby za vás dělal vaši práci, je u vás něco špatně.
[08:55] Poučení na závěr.
[09:46] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[09:58] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz .

Nechte nám zpětnou vazbu:

  • Jaká témata vás zajímají? O čem by měl Michal mluvit? Nechte nám prosím své tipy v komentářích.
  • Jak se vám líbila tato epizoda? Ať již ano, či ne, zanechte nám prosím krátkou recenzi. Pomůže nám tvořit pro vás lepší a hodnotnější obsah.

Vzdělávací a rozvojové materiály zdarma

Spojte se s námi:

Naše workshopy a semináře:

V dnešní epizodě trochu odbočíme od obvyklých témat. Nedá mi to a musím se otřít o jednu věc, která momentálně hýbe internetem a mnoha oblastmi lidské činnosti. V mnoha oborech jde snad o aktuálně nejdiskutovanější téma. Mluvím samozřejmě o umělé inteligenci a jejím využití v marketingu. V DÍLU NAJDETE:[01:59] Nově jsem zjistil, že některé funkce z oblasti umělé inteligence do své služby integroval například velmi oblíbený nástroj pro grafiku - Canva.[02:49] Například MidJourney umožňuje skrze sérii příkazů dále rozvíjet a upravovat výstupy generátoru.[04:32] Nástroj z kategorie těch, které používají umělou inteligenci, který používám prakticky denně, je ChatGPT.[05:51] Moje zkušenost (a taky všech, od kterých jsem o ChatuGPT slyšel) ale je, že mu rozhodně nesmíte "sežrat" všechno, co vyplodí.[07:20] K čemu všemu můžete tedy ChatGPT využít?[08:40] Pokud chcete, aby za vás dělal vaši práci, je u vás něco špatně.[08:55] Poučení na závěr.[09:46] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.[09:58] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz. --- Líbí se vám Marketingové minuty? Podpořte naši tvorbu tím, že přidáte své hodnocení (pokud to vaše podcastová aplikace umožňuje). Nezapomeňte také Marketingové minuty sledovat, aby vám neunikla žádná nová epizoda. Spojte se s námi: Znalostní portál Centrum znalostí Brand Hub Michalův Linkedin Web Brandhub.cz

Popis podcastu

Marketingové minuty jsou podcastem pro majitele malých a středních firem od jiného majitele malé firmy. Plné snadno a rychle aplikovatelných marketingových tipů a postřehů, které vám pomohou v úspěšném řízení a rozvoji vašeho podnikání. Tipů, postřehů a myšlenek, které Michal, spoluzakladatel a hlavní konzultant poradenské společnosti Brand Hub sbírá v rámci své praxe již více jak 13 let.Ať už pracujete na novém startupu, potřebujete svůj stávající byznys vytáhnout z potíží nebo chcete své firmě zajistit nový růst, Marketingové minuty vám k tomu přináší praxí prověřené nástroje, postupy a strategie. V krátkých dílech, kde bez omáčky řešíme jen to podstatné. Můžete si je přehrát během cesty do kanceláře, na jednání nebo slupnout společně s obědem. Marketingové minuty vznikají pod hlavičkou poradenské společnosti Brand Hub. Ta pomáhá malým a středním firmám lépe poznat vlastní trh, vytvořit úspěšné a vysoce ziskové produkty a maximalizovat marže. To vše díky školicím programům, workshopům, consultingu a programům individuálního mentoringu.