Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Pár tipů a nástrojů, jež vám pomohou lépe poznat, jak vaši potenciální zákazníci přemýšlí nad svými problémy a tužbami #3

Pár tipů a nástrojů, jež vám pomohou lépe poznat, jak vaši potenciální zákazníci přemýšlí nad svými problémy a tužbami #3

O epizodě podcastu

Dnešní díl navazuje na předchozí. Přináším v něm konkrétní tipy a jednoduché nástroje, které nám v Brand Hubu (a našim klientům) pomáhají lépe poznat, jakým způsobem potenciální zákazníci uvažují nad svými problémy, cíli a tužbami. V tomto dílu dávám návod na to, jak poznat, pomocí jakých slov a myšlenek komunikovat s vašimi zákazníky, abyste svou komunikaci sladili s tím, jak přemýšlí a komunikují oni a získali tak více pozornosti a zájmu.

V DÍLU NAJDETE:
[00:35] Téma pro dnešek: Pár rad a nástrojů, které vám pomohou zmapovat, jak vaši zákazníci přemýšlí.
[00:53] Tonalita značky - co to je a k čemu je to dobré.
[01:22] Proč je důležité naladit se na způsob, jakým zákazníci vyjadřují své potřeby a tužby.
[03:08] Tip č. 1: Veďte si složku s poptávkami.
[05:38] Příběh klienta Brand Hubu, který dokresluje důležitost dnešního tématu.
[08:14] Tip č. 2: Hledejte opakující se vzory.
[09:32] Tip č. 3: Veďte si slovník nejčastějších výrazů, které používají vaši zákazníci.
[11:15] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[11:29] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz .

Nechte nám zpětnou vazbu:

  • Jaká témata vás zajímají? O čem by měl Michal mluvit? Nechte nám prosím své tipy v komentářích.
  • Jak se vám líbila tato epizoda? Ať již ano, či ne, zanechte nám prosím krátkou recenzi. Pomůže nám tvořit pro vás lepší a hodnotnější obsah.

Vzdělávací a rozvojové materiály zdarma

Spojte se s námi:

Naše workshopy a semináře:

Dnešní díl navazuje na předchozí. Přináším v něm konkrétní tipy a jednoduché nástroje, které nám v Brand Hubu (a našim klientům) pomáhají lépe poznat, jakým způsobem potenciální zákazníci uvažují nad svými problémy, cíli a tužbami. V tomto dílu dávám návod na to, jak poznat, pomocí jakých slov a myšlenek komunikovat s vašimi zákazníky, abyste svou komunikaci sladili s tím, jak přemýšlí a komunikují oni a získali tak více pozornosti a zájmu.V DÍLU NAJDETE:[00:35] Téma pro dnešek: Pár rad a nástrojů, které vám pomohou zmapovat, jak vaši zákazníci přemýšlí.[00:53] Tonalita značky - co to je a k čemu je to dobré.[01:22] Proč je důležité naladit se na způsob, jakým zákazníci vyjadřují své potřeby a tužby.[03:08] Tip č. 1: Veďte si složku s poptávkami.[05:38] Příběh klienta Brand Hubu, který dokresluje důležitost dnešního tématu.[08:14] Tip č. 2: Hledejte opakující se vzory.[09:32] Tip č. 3: Veďte si slovník nejčastějších výrazů, které používají vaši zákazníci.[11:15] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.[11:29] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.--- Líbí se vám Marketingové minuty? Podpořte naši tvorbu tím, že přidáte své hodnocení (pokud to vaše podcastová aplikace umožňuje). Nezapomeňte také Marketingové minuty sledovat, aby vám neunikla žádná nová epizoda. Spojte se s námi: Znalostní portál Centrum znalostí Brand Hub Michalův Linkedin Web Brandhub.cz

Popis podcastu

Marketingové minuty jsou podcastem pro majitele malých a středních firem od jiného majitele malé firmy. Plné snadno a rychle aplikovatelných marketingových tipů a postřehů, které vám pomohou v úspěšném řízení a rozvoji vašeho podnikání. Tipů, postřehů a myšlenek, které Michal, spoluzakladatel a hlavní konzultant poradenské společnosti Brand Hub sbírá v rámci své praxe již více jak 13 let.Ať už pracujete na novém startupu, potřebujete svůj stávající byznys vytáhnout z potíží nebo chcete své firmě zajistit nový růst, Marketingové minuty vám k tomu přináší praxí prověřené nástroje, postupy a strategie. V krátkých dílech, kde bez omáčky řešíme jen to podstatné. Můžete si je přehrát během cesty do kanceláře, na jednání nebo slupnout společně s obědem. Marketingové minuty vznikají pod hlavičkou poradenské společnosti Brand Hub. Ta pomáhá malým a středním firmám lépe poznat vlastní trh, vytvořit úspěšné a vysoce ziskové produkty a maximalizovat marže. To vše díky školicím programům, workshopům, consultingu a programům individuálního mentoringu.