Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Co mě naučily první zkušenosti s direct response marketingem #7

Co mě naučily první zkušenosti s direct response marketingem #7

O epizodě podcastu

V tomto dílu popisuji první zkušenosti a závěry z testování marketingové strategie nazývané direct response marketing. Trochu kontroverzního přístupu k marketingu, který můžete v Evropě znát například z teleshoppingu (kde je ale mnohem více nátlakový) či z mnoha oborů zejména ve Spojených státech a Austrálii.

V DÍLU NAJDETE:
[01:00] O čem je direct response marketing
[01:30] Srovnání direct response marketingu a klasických strategií zaměření na zvyšování povědomí a budování značky.
[02:12] Všichni chceme neznámé návštěvníky webu přeměnit ihned v zákazníky. Proč má tedy tato strategie jiný název?
[03:07] První věc, kterou jsem se naučil díky DRM.
[05:10] Druhá věc, kterou jsem se naučil díky DRM.
[06:21] Třetí věc, kterou jsem se naučil díky DRM.
[07:48] Konverzní poměr našich DRM.
[09:00] Klíčové ponaučení z tohoto dílu.
[09:24] Zvu vás na workshop Získejte jednoduché nástroje a postupy, jak dokonale poznat své zákazníky a zmapovat jejich nejdůležitější potřeby .
[09:51] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.
[09:59] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz .

ODKAZY ZMÍNĚNÉ V DÍLU:

DÁREK PRO VÁS: POKUD SE PŘIHLÁSÍTE NA WORKSHOP A V ODPOVĚDI NA POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY UVEDETE "HESLO: PODCAST", ZÍSKÁTE SLEVU 1 000 KČ + DPH.

Nechte nám zpětnou vazbu:

  • Jaká témata vás zajímají? O čem by měl Michal mluvit? Nechte nám prosím své tipy v komentářích.
  • Jak se vám líbila tato epizoda? Ať již ano, či ne, zanechte nám prosím krátkou recenzi. Pomůže nám tvořit pro vás lepší a hodnotnější obsah.

Vzdělávací a rozvojové materiály zdarma

Spojte se s námi:

Naše workshopy a semináře:

V tomto dílu popisuji první zkušenosti a závěry z testování marketingové strategie nazývané direct response marketing. Trochu kontroverzního přístupu k marketingu, který můžete v Evropě znát například z teleshoppingu (kde je ale mnohem více nátlakový) či z mnoha oborů zejména ve Spojených státech a Austrálii. V DÍLU NAJDETE:[01:00] O čem je direct response marketing[01:30] Srovnání direct response marketingu a klasických strategií zaměření na zvyšování povědomí a budování značky.[02:12] Všichni chceme neznámé návštěvníky webu přeměnit ihned v zákazníky. Proč má tedy tato strategie jiný název?[03:07] První věc, kterou jsem se naučil díky DRM.[05:10] Druhá věc, kterou jsem se naučil díky DRM.[06:21] Třetí věc, kterou jsem se naučil díky DRM.[07:48] Konverzní poměr našich DRM.[09:00] Klíčové ponaučení z tohoto dílu.[09:24] Zvu vás na workshop Získejte jednoduché nástroje a postupy, jak dokonale poznat své zákazníky a zmapovat jejich nejdůležitější potřeby. [09:51] To je pro dnešek vše. Nezapomeňte díl sdílet, lajkovat či přidat komentář. A pokud se vám náš podcast líbí, přihlaste se k jeho odběru.[09:59] Chcete-li vědět víc o tom, co v Brand Hubu děláme, navštivte https://brandhub.cz.ODKAZY ZMÍNĚNÉ V DÍLU:Získejte jednoduché nástroje a postupy, jak dokonale poznat své zákazníky a zmapovat jejich nejdůležitější potřebyDÁREK PRO VÁS: POKUD SE PŘIHLÁSÍTE NA WORKSHOP A V ODPOVĚDI NA POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY UVEDETE "HESLO: PODCAST", ZÍSKÁTE SLEVU 1 000 KČ + DPH.--- Líbí se vám Marketingové minuty? Podpořte naši tvorbu tím, že přidáte své hodnocení (pokud to vaše podcastová aplikace umožňuje). Nezapomeňte také Marketingové minuty sledovat, aby vám neunikla žádná nová epizoda. Spojte se s námi: Znalostní portál Centrum znalostí Brand Hub Michalův Linkedin Web Brandhub.cz

Popis podcastu

Marketingové minuty jsou podcastem pro majitele malých a středních firem od jiného majitele malé firmy. Plné snadno a rychle aplikovatelných marketingových tipů a postřehů, které vám pomohou v úspěšném řízení a rozvoji vašeho podnikání. Tipů, postřehů a myšlenek, které Michal, spoluzakladatel a hlavní konzultant poradenské společnosti Brand Hub sbírá v rámci své praxe již více jak 13 let.Ať už pracujete na novém startupu, potřebujete svůj stávající byznys vytáhnout z potíží nebo chcete své firmě zajistit nový růst, Marketingové minuty vám k tomu přináší praxí prověřené nástroje, postupy a strategie. V krátkých dílech, kde bez omáčky řešíme jen to podstatné. Můžete si je přehrát během cesty do kanceláře, na jednání nebo slupnout společně s obědem. Marketingové minuty vznikají pod hlavičkou poradenské společnosti Brand Hub. Ta pomáhá malým a středním firmám lépe poznat vlastní trh, vytvořit úspěšné a vysoce ziskové produkty a maximalizovat marže. To vše díky školicím programům, workshopům, consultingu a programům individuálního mentoringu.