
Podcast tři učitelky
Řadit dle:

64: Vztahy jako základ
27. 8. 2025
26 min

63: Formativní hodnocení, které zvládnete - cíl
13. 8. 2025
23 min

62: 3+3 návyky, které šetří čas a energii
30. 7. 2025
31 min

61: Učitel není animátor: Rutiny jako pilíř kvalitní výuky
18. 6. 2025
19 min

60: Názory, které deformují obraz školství
4. 6. 2025
28 min

59: Diagnostické otázky
21. 5. 2025
31 min

58: 5 principů, jak stavět podporující výuku
7. 5. 2025
39 min

57: Co, jak a kdy modelovat?
23. 4. 2025
27 min

56: Testování jako nástroj učení
9. 4. 2025
25 min

55: Jak měnit výuku, ne jen sbírat nápady
26. 3. 2025
23 min

54: Mazací tabulky: malá změna velký rozdíl
12. 3. 2025
33 min

53: Učitelé se učí spolu: Proč a jak na reflektivní skupiny
26. 2. 2025
34 min

52: Hlášení a vyvolávání
12. 2. 2025
20 min

51: Bude to na známky? Aneb jak motivovat k práci
29. 1. 2025
36 min

50: 5 zásadních závěrů z výzkumů, které ovlivňují naši výuku
15. 1. 2025
25 min

49: Novoroční reflexe: Začít, přestat, zachovat
1. 1. 2025
22 min

48: Model E-U-R
18. 12. 2024
25 min

47: Co nám pomáhá zvládat náročné situace ve třídě?
4. 12. 2024
36 min

46: Učit a učit se s A.I.
20. 11. 2024
32 min

🎈Narozeninový speciál - otázky a odpovědi
11. 11. 2024
38 min

45: Mobily ve škole a ve výuce
6. 11. 2024
28 min

44: Je výklad pedagogické zlo?
23. 10. 2024
34 min

43: Rychlá a efektivní zpětná vazba v hodině
9. 10. 2024
23 min

42: Od nálepek k růstu: Co bychom si přály, aby ze škol zmizelo
25. 9. 2024
27 min

41: Aktivní učení
11. 9. 2024
30 min