
Podcast tři učitelky
59 epizod
5 odběratelů

28: Absence a zameškané učivo
17. 1. 2024
30 min

56: Testování jako nástroj učení
9. 4. 2025
25 min

54: Mazací tabulky: malá změna velký rozdíl
12. 3. 2025
33 min

55: Jak měnit výuku, ne jen sbírat nápady
26. 3. 2025
23 min

51: Bude to na známky? Aneb jak motivovat k práci
29. 1. 2025
36 min

57: Co, jak a kdy modelovat?
23. 4. 2025
27 min

52: Hlášení a vyvolávání
12. 2. 2025
20 min

7: Konce hodin
1. 2. 2023
39 min

1: Budování rutin ve třídě
12. 11. 2022
35 min

53: Učitelé se učí spolu: Proč a jak na reflektivní skupiny
26. 2. 2025
34 min

31: Šest mýtů o skupinové práci
28. 2. 2024
41 min

20: První měsíc s novou třídou
27. 9. 2023
36 min

27: Jak připravujeme děti na zkoušky
3. 1. 2024
26 min

43: Rychlá a efektivní zpětná vazba v hodině
9. 10. 2024
23 min

50: 5 zásadních závěrů z výzkumů, které ovlivňují naši výuku
15. 1. 2025
25 min

42: Od nálepek k růstu: Co bychom si přály, aby ze škol zmizelo
25. 9. 2024
27 min

41: Aktivní učení
11. 9. 2024
30 min

49: Novoroční reflexe: Začít, přestat, zachovat
1. 1. 2025
22 min

40: Co se nám osvědčilo při plánování a přípravách?
28. 8. 2024
30 min

39: Plánování školního roku: RVP, ŠVP, učebnice a co s tím?
14. 8. 2024
30 min

48: Model E-U-R
18. 12. 2024
25 min

38: Jak si zorganizovat nový školní rok, aby mi v něm bylo dobře
31. 7. 2024
30 min

37: Co nám (ne)fungovalo v uplynulém školním roce
19. 6. 2024
42 min

47: Co nám pomáhá zvládat náročné situace ve třídě?
4. 12. 2024
36 min

36: Patří emoce do školy?
8. 5. 2024
35 min