
Podcast PÍÁRKO
93 epizod
25 odběratelů

#92 Karolína Cipro z běhejsepsem a Løype o práci s komunitou
9. 11. 2023
1 hod 2 min

#91 Barbora Vacková o motivující zpětné vazbě
26. 10. 2023
1 hod 4 min

#90 Martin Pošta o kulturním marketingu a fundraisingu Signal Festivalu
12. 10. 2023
46 min

#89 Tomáš Veselý z YYY agency o brainstormingu
5. 10. 2023
27 min

#88 Marek Pros o Refresher.cz a vedení média pro mladé
24. 8. 2023
51 min

#87 Lukáš Pilka z Blueghostu o tom, jak zapojit AI do každodenního života
10. 8. 2023
44 min

#86 Adéla Vašíčková o aktuálních trendech v influencer marketingu
8. 6. 2023
50 min

#85 Nikolas Pátek o marketingu Oktagonu MMA
25. 5. 2023
35 min

#84 Denisa Dědičová o imposter syndromu
6. 4. 2023
43 min

#83 Antonín Milata o branded entertainmentu a tenké hranici mezi reklamou a zábavou
23. 3. 2023
48 min

#82 Thea Kučerová o nové éře ELLE
16. 2. 2023
50 min

#81 Jakub Hudec o public affairs a práci lobbisty
2. 2. 2023
38 min

#80 Alžběta Králová o politickém marketingu v prezidentských volbách 2023
19. 1. 2023
58 min

#79 Pavlína Louženská o tom, jak se v krizi postarat o sebe i svou firmu
2. 1. 2023
56 min

#78 Hana Kloučková o neuromarketingu a jeho vlivu na zákazníky
8. 12. 2022
41 min

#77 Lukáš Bartoň z PHD o práci mediální agentury
24. 11. 2022
39 min

#76 Alex Gritsayev o Reels a všem, co o nich potřebujete vědět
20. 10. 2022
48 min

# 75 Jakub Mařík o budoucnosti Instagramu
6. 10. 2022
45 min

#74 Jiří Bulan o síle a potenciálu Twitteru
22. 9. 2022
40 min

#73 Michal Bošela z Invie o marketingu cestovního ruchu
8. 9. 2022
47 min

#72 Jan Klusoň z Welcome to the Jungle o čtyřdenním pracovním týdnu
25. 8. 2022
30 min

#71 Daniel Blažek z Woltu o regionálním marketingu od Ostravy až po Vary
11. 8. 2022
46 min

#70 Martina Bechyňová z Liftago o komunikaci s trolly na sociálních sítích
28. 7. 2022
42 min

#69 Barbora Bergová z BB Media Consulting o PR luxusních značek
7. 7. 2022
50 min

#68 Lukáš Pleskot o esportu jako příležitosti pro značky i marketéry
23. 6. 2022
1 hod 4 min