Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Najděte si:

SupportBox Podcast

SupportBox.cz

Byznys

Jak hýčkají zákazníky v e-shopu Econea?

Play

Poslechněte si podcast

12. 11. 2017

50 min

Vždy je zajímavé nahlédnout pod pokličku e-shopu. Když jsem se zajímal, koho do podcastu přizvat, dostal jsem několikrát tip na e-shop Econea, který se specializuje na produkty šetrné k přírodě a ke zdraví. Zajeli se k nim podívat a probrali spoustu témat týkající se péče o zákazníky.

Co se v podcastu dozvíte:

  • Podle čeho si vybrali sortiment, který prodávají?
  • Kdy padlo rozhodnutí dělat zákaznickou péči namaximum?
  • Jak důležitá je firemní vize pro směrování firmy?
  • Jak hledali kolegyni na zákaznickou podporu?
  • Jaká je důležitost každého jednoho kontaktu se zákazníkem?
  • Vyřizovat každý dotaz, nebo jen ty prodejní?
  • Kterými kanály jim chodí kolik dotazů?
  • Jak odpovídat na příspěvky na Facebooku?
  • Jak řeší nespokojené zákazníky a reklamace?
  • Důležitost procesů na podpoře i v celé firmě
  • Jak získávaji zpětnou vazbu od zákazníků a co s ní dělají?
  • Jak vytvářet skvělé popisky produktů?
  • Jak motivovat zákazníky k psaní hodnocení na Heuréce?
  • Jak vyhodnocují kvalitu své zákaznické péče?
  • Jaký se jim povedl největší přešlap? A jak ho vyřešili?
  • Jak řeší naštvané zákazníky?

Popis podcastu

Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 1.000 českých e-shopů. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.