Poslechněte si podcast
12. 11. 2017
50 min
Vždy je zajímavé nahlédnout pod pokličku e-shopu. Když jsem se zajímal, koho do podcastu přizvat, dostal jsem několikrát tip na e-shopEconea, který se specializuje na produkty šetrné k přírodě a ke zdraví. Zajeli se k nim podívat a probrali spoustu témat týkající se péče o zákazníky.
Co se v podcastu dozvíte:
- Podle čeho si vybrali sortiment, který prodávají?
- Kdy padlo rozhodnutí dělat zákaznickou péči namaximum?
- Jak důležitá je firemní vize pro směrování firmy?
- Jak hledali kolegyni na zákaznickou podporu?
- Jaká je důležitost každého jednoho kontaktu se zákazníkem?
- Vyřizovat každý dotaz, nebo jen ty prodejní?
- Kterými kanály jim chodí kolik dotazů?
- Jak odpovídat na příspěvky na Facebooku?
- Jak řeší nespokojené zákazníky a reklamace?
- Důležitost procesů na podpoře i v celé firmě
- Jak získávaji zpětnou vazbu od zákazníků a co s ní dělají?
- Jak vytvářet skvělé popisky produktů?
- Jak motivovat zákazníky k psaní hodnocení na Heuréce?
- Jak vyhodnocují kvalitu své zákaznické péče?
- Jaký se jim povedl největší přešlap? A jak ho vyřešili?
- Jak řeší naštvané zákazníky?
Popis podcastu
Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 1.000 českých e-shopů. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.