
Jak delegovat podporu zákazníků na osobní asistentku

Poslechněte si podcast
9. 2. 2017
30 min
Mnoho e-shopařů by rádo přesunulo zákaznickou péči na někoho jiného, aby se mohli soustředit na své hlavní činnosti. Nebo také chtějí odejít dříve domů a dát si klid od telefonátů. Přijmout hned nového zaměstnance není jednoduché (a levné) a proto může být alternativou právě virtuální osobní asistentka.
Pozvali jsme si Petru Kratochvílovou z projektu osobniasistentka.cz, se kterou se bavíme na téma delegování zákaznické péče mimo e-shop.
V podcastu se bavíme o tématech:
- Jak s předáním péče o zákazníky začít?
- Co vše se dá delegovat na asistentku ?
- Jak rychle je potřeba vyřešit požadavek od zákazníka?
- Jak často se s asistentkou potkávat / komunikovat?
- Jak je to s bezpečností dat?
- Umí mi asistentka pomoci i v jiných jazycích?
- Jaký největší přešlap se jim povedl?
- Mnoho dalšího...