Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #14 - Připravte svůj e-shop na vánoční sezónu

#14 - Připravte svůj e-shop na vánoční sezónu

Obrázek epizody #14 - Připravte svůj e-shop na vánoční sezónu

Poslechněte si podcast

29. 8. 2024

17 min

O epizodě podcastu

❓ Je vaše zákaznické oddělení připraveno na vánoční sezónu?❓ Zvládnete hovor se zákazníkem odbavit do 2,5 minuty?❓ Odpovídáte svým zákazníkům na dotazy za méně než 24 hodin?❓ Udržíte tento interval i po pracovní době?Pokud vaše čísla ukazují něco jiného, nepanikařte!V #14 SupportBox podcastu zjistíte, že právě teď je ideální čas zavést na zákaznickém oddělení několik změn.V podcastu se dozvíte: ✅ Na jaké hodnoty se při vyhodnocování statistik zaměřit ✅ Jak zrychlit odpovídání na zákaznické dotazy ✅ Jaké nástroje přijmout pro efektivnější fungování oddělení ✅ Jak pokrýt období po pracovní době ✅ Jak získat neocenitelnou konkurenční výhodu nejen pro vánoční sezónu

❓ Je vaše zákaznické oddělení připraveno na vánoční sezónu?
❓ Zvládnete hovor se zákazníkem odbavit do 2,5 minuty?
❓ Odpovídáte svým zákazníkům na dotazy za méně než 24 hodin?
❓ Udržíte tento interval i po pracovní době?

Pokud vaše čísla ukazují něco jiného, nepanikařte!

V #14 SupportBox podcastu zjistíte, že právě teď je ideální čas zavést na zákaznickém oddělení několik změn.

V podcastu se dozvíte:

✅ Na jaké hodnoty se při vyhodnocování statistik zaměřit
✅ Jak zrychlit odpovídání na zákaznické dotazy
✅ Jaké nástroje přijmout pro efektivnější fungování oddělení
✅ Jak pokrýt období po pracovní době
✅ Jak získat neocenitelnou konkurenční výhodu nejen pro vánoční sezónu

Popis podcastu

Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.