Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #11 - Jak odhalit problém na zákaznické péči?

#11 - Jak odhalit problém na zákaznické péči?

Obrázek epizody #11 - Jak odhalit problém na zákaznické péči?

Poslechněte si podcast

16. 4. 2024

12 min

O epizodě podcastu

V #11 SupportBox podcastu zjistíte, že s identifikací problémů pomůže jednoduchý framework.Díky němu včas přijdete na to:✅ kde je hluché místo vaší zákaznické péče✅ co je příčinou problémů✅ proč se chyby opakují✅ proč kolegové nedělají něco podle očekávání✅ proč kolegové ztrácejí vaši důvěru👉  Důležité je vědět, kde hledat.Poznejte 4 oblasti, ve kterých vznikají chyby na zákaznické péči, a odhalte problémy dřív, než vám odvedou zákazníky.

V #11 SupportBox podcastu zjistíte, že s identifikací problémů pomůže jednoduchý framework.


Díky němu včas přijdete na to:


✅ kde je hluché místo vaší zákaznické péče

✅ co je příčinou problémů

✅ proč se chyby opakují

✅ proč kolegové nedělají něco podle očekávání

✅ proč kolegové ztrácejí vaši důvěru


👉  Důležité je vědět, kde hledat.


Poznejte 4 oblasti, ve kterých vznikají chyby na zákaznické péči, a odhalte problémy dřív, než vám odvedou zákazníky.

Popis podcastu

Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.