Podcast PPC Podcast CZ
146 epizod
9 odběratelů
151: Vánoční a trochu osobnější epizoda (20. 12. 2024)
Včera
12 min
150: PPC skripty, které vám usnadní život (18. 12. 2024)
18. 12. 2024
13 min
148: Bidovat, či nebidovat na vlastní brand – to je oč tu běží (13. 12. 2024)
13. 12. 2024
20 min
147: Novinky od Hanky - listopad 2024 (11. 12. 2024)
11. 12. 2024
9 min
145: Jak nastavit budget pro vaše kampaně? (06. 12. 2024)
6. 12. 2024
12 min
144: Základy nastavování Facebook a Instagram kampaní (04. 12. 2024)
4. 12. 2024
13 min
142: Vy pořád ještě používáte remarketing na Facebooku? (29. 11. 2024)
29. 11. 2024
17 min
141: 5 tipů, jak mít lepší a příjemnější (PPC) meetingy (27. 11. 2024)
27. 11. 2024
15 min
139: Brand customizace v PMax - ToDo na pátek (22. 11. 2024)
22. 11. 2024
4 min
138: AI - revoluce ve správě PPC kampaní? (20. 11. 2024)
20. 11. 2024
12 min
136: Klíčová slova nejsou, co bývala (15. 11. 2024)
15. 11. 2024
12 min
135: Novinky od Hanky za říjen 2024 (13. 11. 2024)
13. 11. 2024
7 min
KBN 133: A/B testování webu s AI? Neskutečně dobré! (8. 11. 2024)
8. 11. 2024
6 min
132: Jak na testovaní v PPC? (6. 11. 2024)
6. 11. 2024
21 min
130: Zkontrolujte si ještě dnes! Automatické úpravy na FB (1. 11. 2024)
1. 11. 2024
2 min
129: Co si může PPCčkař odnést z Data Restartu (kromě hadrovky)? (30. 10. 2024)
30. 10. 2024
12 min
127: Opravdu je FB mrtvý? Kde zasáhnout generaci Z? (25. 10. 2024)
25. 10. 2024
8 min
126: Negativní klíčová slova konečně v Performance Max! (23. 10. 2024)
23. 10. 2024
10 min
124: Kdy a jak vyhodit PPC klienta? (18. 10. 2024)
18. 10. 2024
15 min
123: Novinky od Hanky září 2024 (16. 10. 2024)
16. 10. 2024
6 min
Jak na efektivní videokampaně (i bez) milionových rozpočtů s Lucií Mifkovou
9. 10. 2024
1 hod 18 min
121: Google je oficiálně monopol, přicházíme o eCPC a proč využívat Advantage+ publika (16. 09. 2024)
19. 9. 2024
21 min
Jak uhlídat kampaně a ušetřit nervy s Petrem Burešem
10. 9. 2024
1 hod 24 min
120: Performance vs. Brand, Brand In/Exclusions a konec jedné éry (19. 08. 2024)
19. 8. 2024
24 min
119: (Ne)konec 3rd party cookies a proč není historie změn dobrým ukazatelem kvality práce (05. 08. 2024)
5. 8. 2024
27 min