
Jak se z klikače stát strategickým partnerem. Podruhé s Petrem Burešem, protože jednou to nestačí

PPC Podcast CZ
Poslechněte si podcast
Dnes
1 hod 16 min
O epizodě podcastu
Petra jsem si do podcastu pozval už podruhé. Ne proto, že by minule nezaznělo dost informací, ale protože je to host, kterého chcete slyšet víc než jednou. Vždy totiž dokáže nabídnout nový úhel pohledu. A přesně takové lidi spojuje i PPC Camp: ty, kteří to s marketingem myslí vážně. Petr k nim jednoznačně patří.
Kdo je Petr Bureš?
Petr je marketingový stratég tělem i duší. Společně s Markétou Kabátovou založil agenturu uLab, která pomáhá značkám růst nejen v číslech, ale hlavně ve výsledcích. A co je důležité, s přesahem do byznysu. Žádné "víc impresí", ale "víc objednávek".
🎧 Pokud vás zajímá, jak přemýšlí člověk, který posouvá kampaně na vyšší úroveň a zároveň hledá způsoby, jak marketing lépe propojit s byznysem, nalaďte si tuhle epizodu.
Dozvíte se:
V této epizodě se bavíme o tom, proč nastavit PMaxku a držet správné PNO nestačí, jak se z „klikače“ může stát skutečný partner klienta a proč by PPC specialista měl rozumět kontextu, ve kterém kampaně fungují. Dozvíte se, jak přistupovat ke spolupráci s klienty, jaká jsou varování, že spolupráce nefunguje, i když čísla sedí a proč ne každý musí být stratég, aby mohl dělat skvělou práci.
Petra můžete sledovat zde:
https://www.linkedin.com/in/burespetr/
Petra jsem si do podcastu pozval už podruhé. Ne proto, že by minule nezaznělo dost informací, ale protože je to host, kterého chcete slyšet víc než jednou. Vždy totiž dokáže nabídnout nový úhel pohledu. A přesně takové lidi spojuje i PPC Camp: ty, kteří to s marketingem myslí vážně. Petr k nim jednoznačně patří.
Kdo je Petr Bureš?
Petr je marketingový stratég tělem i duší. Společně s Markétou Kabátovou založil agenturu uLab, která pomáhá značkám růst nejen v číslech, ale hlavně ve výsledcích. A co je důležité, s přesahem do byznysu. Žádné "víc impresí", ale "víc objednávek".
🎧 Pokud vás zajímá, jak přemýšlí člověk, který posouvá kampaně na vyšší úroveň a zároveň hledá způsoby, jak marketing lépe propojit s byznysem, nalaďte si tuhle epizodu.
Dozvíte se:
V této epizodě se bavíme o tom, proč nastavit PMaxku a držet správné PNO nestačí, jak se z „klikače“ může stát skutečný partner klienta a proč by PPC specialista měl rozumět kontextu, ve kterém kampaně fungují. Dozvíte se, jak přistupovat ke spolupráci s klienty, jaká jsou varování, že spolupráce nefunguje, i když čísla sedí a proč ne každý musí být stratég, aby mohl dělat skvělou práci.
Petra můžete sledovat zde:
https://www.linkedin.com/in/burespetr/
Plná verze epizody na:
https://www.forendors.cz/p/852559406238406141