Podcast PPC Podcast CZ
110 epizod
7 odběratelů
PPC na volné noze s Jirkou Schafferem
28. 9. 2020
46 min
O útěku z agentury a otvírání vlastní kavárny s Marií Tlapákovou
28. 10. 2020
37 min
Jak si udržet přehled v PPC s Hanou Kobzovou
2. 12. 2020
26 min
Vánoční speciál s Lukášem Rejmonem a Pepou Foltou
24. 12. 2020
45 min
Jak ovládnout Google Smart Shopping kampaně s Michalem Lyskem
28. 1. 2021
36 min
O shodách klíčových slov a zániku modifikátoru volné shody s Jakubem Kaplanem
27. 2. 2021
50 min
Sbírání leadů a vyhodnocování jejich relevance s Lucií Suchopárovou
2. 4. 2021
55 min
Analytika v PPC reklamě s Michalem Blažkem
4. 5. 2021
46 min
043: Rozdíl mezi cookies 1. a 3. stran a co jejich zánik doopravdy znamená pro reklamu a analytiku (10. 5. 2021)
10. 5. 2021
18 min
044: Jak rozvíjet PPC kampaně strategicky a zásadní novinka v YT analytice (21. 5. 2021)
21. 5. 2021
16 min
PPC reklama strategicky s Markétou Kabátovou
25. 5. 2021
1 hod 7 min
045: Bidování na konkurenci, měsíční budget limity a nejčastější chyby ve vyhodnocování dat (4. 6. 2021)
4. 6. 2021
14 min
046: Novinky z Google Marketing Livestream, Googlí verze iOS 14 updatu a zajímavá search strategie (18. 6. 2021)
18. 6. 2021
12 min
Business reporting s Jakubem Kašparů
29. 6. 2021
1 hod 25 min
047: Budoucnost ecommerce, online vs. offline marketing, novinky o 3rd party cookies, Reels atd. (2. 7. 2021)
2. 7. 2021
15 min
Bonus: 11. PPC camp
9. 7. 2021
18 min
048: Vylepšete váš Smart bidding pomocí offline konverzí, FLoC, SaaS a další (22. 7. 2021)
22. 7. 2021
13 min
049: Máme se bát 3-strikes policy, jak sbírat leady v Messengeru a další (6. 8. 2021)
6. 8. 2021
10 min
050: Vyplatí se stále Google Ads menším firmám? Rozdíl mezi placenými a organickými posty a další (20. 8. 2021)
20. 8. 2021
13 min
Automatizace PPC s Petrou Pacákovou
1. 9. 2021
1 hod 1 min
051: Performance Max, konec ETA a nový level optimalizace s Conv. Value Rules (3. 9. 2021)
3. 9. 2021
14 min
052: Cílení na vlastní brand, škodlivé best practices a novinky v reportu vyhledávacích dotazů (21. 9. 2021)
21. 9. 2021
10 min
O vývoji PPC scény a (ne)budování vlastního brandu s Petrou Větrovskou
28. 9. 2021
43 min
PPC Restart Speciál: Zánik 3rd party cookies, opt-in legislativa, Consent mode a jak se připravit na budoucnost
8. 10. 2021
31 min
053: Data driven atribuce jako default v Google Ads a jaká budoucnost čeká online retail (15. 10. 2021)
15. 10. 2021
13 min