Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Libor Lukáš: Stavba dálnic a silnic dnes? Zase jsme u toho Bati! Jan Antonín Baťa péroval Českou plánovací komisi. To nebylo tak, že on by si myslel, že to on zařídí, zaplatí.

Libor Lukáš: Stavba dálnic a silnic dnes? Zase jsme u toho Bati! Jan Antonín Baťa péroval Českou plánovací komisi. To nebylo tak, že on by si myslel, že to on zařídí, zaplatí.

Obrázek epizody Libor Lukáš: Stavba dálnic a silnic dnes? Zase jsme u toho Bati! Jan Antonín Baťa péroval Českou plánovací komisi. To nebylo tak, že on by si myslel, že to on zařídí, zaplatí.

Poslechněte si podcast

31. 7. 2023

33 min

O epizodě podcastu

„Neučinili jsme dosud nic, aby důležitými dopravními cévami mohl prouditi život v těchto zemích jako v jednotném těle a blahodárně se přelévati od jednoho konce ke druhému." Kniha Budujme stát pro 40.000.000 lidí, Jan Antonín Baťa. V dnešní epizodě podcastu J.A. Baťa se vypravíme po čase za Liborem Lukášem, bývalým hejtmanem Zlínského kraje. Dnes je to předseda Sdružení pro rozvoj dopravní infrastruktury na Moravě, a jak sami uslyšíte za stavbu silnic bojuje velmi aktivně. Probrali jsme otázky, které si často lidé kladou - třeba jestli si Tomáš a Jan Antonín mohli stavět silnice nebo dálnice, kdy a kde a jak chtěli. Srovnali jsme časové úseky stavění před téměř sto lety a dnes. Otevřeli jsme otázku Baťova kanálu, proč vlastně vznikl, jak se to tehdy podařilo a zda by to bylo možné vybudovat i dnes. Dává Liborovi Lukášovi ještě dnes smysl propojení Dunaj - Odra - Labe? Kolik potřebujeme u nás ještě dobudovat kilometrů dálnic a kdy se toho reálně můžeme dočkat? V tomto díle také objevujeme zapomenuté monumenty v krajině, původní fragmenty mostů, tunelů a příprav k výstavbě nových cest. Zbořit nebo opravit? Příjemný poslech přeje Petr Kopčil. Další informace hledejte na ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.janantoninbata.cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ a na ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.nfjab.cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.facebook.com/nfjab⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/nfjab⁠⁠⁠

„Neučinili jsme dosud nic, aby důležitými dopravními cévami mohl prouditi život v těchto zemích jako v jednotném těle a blahodárně se přelévati od jednoho konce ke druhému." Kniha Budujme stát pro 40.000.000 lidí, Jan Antonín Baťa.

V dnešní epizodě podcastu J.A. Baťa se vypravíme po čase za Liborem Lukášem, bývalým hejtmanem Zlínského kraje. Dnes je to předseda Sdružení pro rozvoj dopravní infrastruktury na Moravě, a jak sami uslyšíte za stavbu silnic bojuje velmi aktivně. Probrali jsme otázky, které si často lidé kladou - třeba jestli si Tomáš a Jan Antonín mohli stavět silnice nebo dálnice, kdy a kde a jak chtěli. Srovnali jsme časové úseky stavění před téměř sto lety a dnes. Otevřeli jsme otázku Baťova kanálu, proč vlastně vznikl, jak se to tehdy podařilo a zda by to bylo možné vybudovat i dnes. Dává Liborovi Lukášovi ještě dnes smysl propojení Dunaj - Odra - Labe? Kolik potřebujeme u nás ještě dobudovat kilometrů dálnic a kdy se toho reálně můžeme dočkat? V tomto díle také objevujeme zapomenuté monumenty v krajině, původní fragmenty mostů, tunelů a příprav k výstavbě nových cest. Zbořit nebo opravit? Příjemný poslech přeje Petr Kopčil.


Další informace hledejte na ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.janantoninbata.cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ a na ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.nfjab.cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://⁠⁠⁠⁠⁠⁠ ⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.facebook.com/nfjab⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/nfjab⁠⁠⁠

Popis podcastu

Jan Antonín Baťa, moderní podnikatel pro současnost.