
Jiří Havlíček (Daktela): Zákaznická komunikace stojí a padá s maily a telefonními hovory

Poslechněte si podcast
21. 9. 2022
30 min
Daktela se stará o firemní komunikaci předních hráčů české e-commerce, jako jsou Rohlík.cz, Mall Group, Notino nebo Conectar. V nedávné době se také podílela na zdravotnickém projektu Chytré karantény. „Současné formy komunikace se budou automatizovat. Nástroje jako chatboty a voiceboty mohou větším firmám ušetřit významné částky. Nicméně naprosto dominantními kanály zůstávají nadále telefonní hovory a e-maily,“ říká technický ředitel Daktely Jiří Havlíček.See omnystudio.com/listener for privacy information.
Popis podcastu
V podcastech on-line magazínu Peak.cz rozebíráme s hosty ze světa byznysu či státní správy aktuální témata, která hýbou českou a světovou ekonomikou.
Peak.cz předkládá čtenářům informace z ekonomiky a byznysu, kterým se české mainstreamové tituly buď vůbec nevěnují, nebo je zpracovávají pouze zpravodajsky. Naší přidanou hodnotou je doplnění kontextu, nebo širší analýza tématu.
Každý pátek vybíráme ty nejdůležitější zprávy týdne a rozesíláme je našim čtenářům prostřednictvím newsletteru Peak Week. Tvoříme také pro Televizi Seznam reportáže z důležitých ekonomických eventů a rozhovory se zkušenými manažery.
Vice informací najdete na www.peak.cz.