
Podcast MEDIÁLKA
64 epizod
0 odběratelů

Richard "Ricky" Vandlík - Gastro zážitek
30. 6. 2023
34 min

Adam Dolejš - Tendr nemusí být vždy jen o penězích
16. 6. 2023
25 min

Petr Princ - Reklamní kampaň s Mírou Peltou
10. 3. 2023
29 min

Adam Eliáš - Vracíme BOCUSE D'OR do České republiky
3. 3. 2023
34 min

Radim Pařík - Lidi v práci nezajímá, že jsi unavený. Uvědom si, že reprezentuješ firmu!
24. 2. 2023
30 min

Iva Welker - Jak probíhala fúze mezi VMLY&R, Young & Rubicam a Geometry
17. 2. 2023
31 min

Ondřej Obluk - Od T-Mobile se můžeme tento rok těšit na zajímavé věci
10. 2. 2023
32 min

Dan Tržil - Napsat knížku nebylo vůbec jednoduché
3. 2. 2023
27 min

Aleš Brichta a Ivo Půr - Projekt 13 minut
20. 1. 2023
47 min

Eliška Jana Auer - Chcete, aby vaše sociální sítě byly úspěšné? Najděte vyváženost mezi brandem a výkonem
6. 1. 2023
34 min

Zhodnocení prvního roku s Mediálkou. Jak se dělá podcast – rady zvukového inženýra Jakuba Patkaně
16. 12. 2022
26 min

Monitora a Imper: Spousta obchodníků tráví nejvíce času na nerelevantních schůzkách – pomůže chytrá práce s daty
9. 12. 2022
35 min

Monitora a Imper: Chytrá data aneb revoluce v B2B obchodu
2. 12. 2022
34 min

Jakub Kantor: Majitel firmy musí umět přemýšlet o značce v celku. V Česku nám stále chybí „brand mindset“
25. 11. 2022
36 min

Varvara Fetisová: Každá třetí žena na světě se setká s partnerským násilím. ČR spadá do průměru
18. 11. 2022
21 min

David Duc: TikTok stárne. Podle našich dat má v ČR už dva miliony uživatelů
11. 11. 2022
31 min

Jirka Hofreitr: Movember je kampaň šitá na míru mužům
4. 11. 2022
39 min

Jan Binar: Vztah se značkou je emocionální. Správná komunikace dokáže společnost provést i složitým obdobím
28. 10. 2022
34 min

Štěpán Dlouhý: Cílovou skupinu čtenářů máme dobře zmapovanou, prémiové časopisy distribuujeme přímo do ruky
21. 10. 2022
33 min

Lukáš Dejl: Jak se organizují hudební festivaly a je Lucie nejnáročnější českou kapelou?
14. 10. 2022
41 min

Dana Kryńska: Jak se staví komunikace holdingu a velké investiční skupiny?
7. 10. 2022
22 min

Radek Vítek: Reputaci značek buduje PR. Podstatou je dodání důvěryhodnosti do komunikačního mixu
30. 9. 2022
35 min

Katka Maršounová: Projekt Rehab funguje na osobním doporučení, za reklamu jsem nezaplatila ani korunu
23. 9. 2022
35 min

Tereza Zavadilová: Realitní club je multiplatformní projekt a stát se má vlajkovou lodí Newstream.cz
16. 9. 2022
27 min

Viktor Procházka: Energetika je v dnešní době pro marketéra nepřátelské prostředí
9. 9. 2022
31 min