Podcast MEDIÁLKA
64 epizod
0 odběratelů
Richard "Ricky" Vandlík - Gastro zážitek
30. 6. 2023
34 min
Adam Dolejš - Tendr nemusí být vždy jen o penězích
16. 6. 2023
25 min
Petr Princ - Reklamní kampaň s Mírou Peltou
10. 3. 2023
29 min
Adam Eliáš - Vracíme BOCUSE D'OR do České republiky
3. 3. 2023
34 min
Radim Pařík - Lidi v práci nezajímá, že jsi unavený. Uvědom si, že reprezentuješ firmu!
24. 2. 2023
30 min
Iva Welker - Jak probíhala fúze mezi VMLY&R, Young & Rubicam a Geometry
17. 2. 2023
31 min
Ondřej Obluk - Od T-Mobile se můžeme tento rok těšit na zajímavé věci
10. 2. 2023
32 min
Dan Tržil - Napsat knížku nebylo vůbec jednoduché
3. 2. 2023
27 min
Aleš Brichta a Ivo Půr - Projekt 13 minut
20. 1. 2023
47 min
Eliška Jana Auer - Chcete, aby vaše sociální sítě byly úspěšné? Najděte vyváženost mezi brandem a výkonem
6. 1. 2023
34 min
Zhodnocení prvního roku s Mediálkou. Jak se dělá podcast – rady zvukového inženýra Jakuba Patkaně
16. 12. 2022
26 min
Monitora a Imper: Spousta obchodníků tráví nejvíce času na nerelevantních schůzkách – pomůže chytrá práce s daty
9. 12. 2022
35 min
Monitora a Imper: Chytrá data aneb revoluce v B2B obchodu
2. 12. 2022
34 min
Jakub Kantor: Majitel firmy musí umět přemýšlet o značce v celku. V Česku nám stále chybí „brand mindset“
25. 11. 2022
36 min
Varvara Fetisová: Každá třetí žena na světě se setká s partnerským násilím. ČR spadá do průměru
18. 11. 2022
21 min
David Duc: TikTok stárne. Podle našich dat má v ČR už dva miliony uživatelů
11. 11. 2022
31 min
Jirka Hofreitr: Movember je kampaň šitá na míru mužům
4. 11. 2022
39 min
Jan Binar: Vztah se značkou je emocionální. Správná komunikace dokáže společnost provést i složitým obdobím
28. 10. 2022
34 min
Štěpán Dlouhý: Cílovou skupinu čtenářů máme dobře zmapovanou, prémiové časopisy distribuujeme přímo do ruky
21. 10. 2022
33 min
Lukáš Dejl: Jak se organizují hudební festivaly a je Lucie nejnáročnější českou kapelou?
14. 10. 2022
41 min
Dana Kryńska: Jak se staví komunikace holdingu a velké investiční skupiny?
7. 10. 2022
22 min
Radek Vítek: Reputaci značek buduje PR. Podstatou je dodání důvěryhodnosti do komunikačního mixu
30. 9. 2022
35 min
Katka Maršounová: Projekt Rehab funguje na osobním doporučení, za reklamu jsem nezaplatila ani korunu
23. 9. 2022
35 min
Tereza Zavadilová: Realitní club je multiplatformní projekt a stát se má vlajkovou lodí Newstream.cz
16. 9. 2022
27 min
Viktor Procházka: Energetika je v dnešní době pro marketéra nepřátelské prostředí
9. 9. 2022
31 min