Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Katka Maršounová: Projekt Rehab funguje na osobním doporučení, za reklamu jsem nezaplatila ani korunu

Katka Maršounová: Projekt Rehab funguje na osobním doporučení, za reklamu jsem nezaplatila ani korunu

Obrázek epizody Katka Maršounová: Projekt Rehab funguje na osobním doporučení, za reklamu jsem nezaplatila ani korunu

Poslechněte si podcast

23. 9. 2022

35 min

„Do české šedi se snažíme dávat lidem koule, aby se nebáli být jiní.“ Katka Maršounová založila v roce 2015 svou vlastní módní značku sportovního oblečení – Project Rehab, aneb „teplákovky, které dobyly svět“. Nápad se zrodil někde mezi Amsterdamem, Thajskem a Prahou. Cíl projektu byl od prvního dne jasný: REHABILITACE od masové, uniformní a stejnaké módy na jedinečné, originální a výrazné kousky.  Povídali jsme si o tom, jaké cesty osudu dovedly bývalou lektorku digitálního marketingu k malování a zcela novému povolání, ale také o vyhoření a depresi z korporátu. Kde Katka sbírala inspiraci k tvorbě a jak vytváří jedinečný barevný rukopis svých módních kousků? Proč museli v Rehab vyvíjet vlastní speciální 3D barvy, které zdobí jejich kolekce? Řešili jsme také spolupráci s významnými českými a světovými značkami jako jsou Prestige nebo Nike, nové projekty na obzoru nebo to, jak Katku v životě ovlivnil budhismus, práce s energiemi a vlastní myslí.

Popis podcastu

Mediálka je podcast o marketingu, komunikaci a PR. Moderátor Tomáš Šusta společně se svými hosty řeší aktuální témata, která hýbou marketingovým světem, probírají, co se povedlo, co se povedlo o trochu méně a co vůbec. Nabídnou pohled do zákulisí úspěšných agentur i zážitky z praxe. Těšte se na inspirativní povídání se zajímavými lidmi, kteří stojí za marketingovými počiny významných značek na českém trhu.