

Data, čísla, analytika. Je tu druhý díl minisérie, do které jsme si pozvali zástupce ze společností Imper a Monitora. Hosty jsou Martin Hošek a Tomáš Vitásek. Povídáme si o tom, jak správně měřit úspěšnost komunikace, proč jsou pro firmy důležité mediální analýzy a jaká data z nich lze vyčíst. Jak správně analyzovat trh a vybírat pomocí chytrých dat k obchodním akvizicím pouze relevantní firmy a neztrácet čas na zbytečných schůzkách? Věnujeme se tomu, jak může efektivní práce s daty pomáhat obchodnímu oddělení k rozvoji byznysu a růstu firmy. A také co vše dokáže nástroj pro monitoring médií Monitora. Těšte se na konkrétní tipy a návody.
Popis podcastu
Mediálka je podcast o marketingu, komunikaci a PR. Moderátor Tomáš Šusta společně se svými hosty řeší aktuální témata, která hýbou marketingovým světem, probírají, co se povedlo, co se povedlo o trochu méně a co vůbec. Nabídnou pohled do zákulisí úspěšných agentur i zážitky z praxe. Těšte se na inspirativní povídání se zajímavými lidmi, kteří stojí za marketingovými počiny významných značek na českém trhu.