Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #42 BONUS - Ako pristúpiť k značke zamestnávateľa

#42 BONUS - Ako pristúpiť k značke zamestnávateľa

Obrázek epizody #42 BONUS - Ako pristúpiť k značke zamestnávateľa

Poslechněte si podcast

19. 4. 2020

22 min

Anka Sabolová a Naďa Kacera hovoria: “Zamestnanci vás tiež musia kúpiť. Vyberajú si vás tak, ako spotrebiteľ produkty.”

Demografická krivka klesá a dopyt po kvalitných zamestnancoch rastie. Rast firiem priamo závisí na kvalitných zamestnancoch a ich nasadení. To platí nielen pre veľkú, ale aj malú firmu. Je všeobecne známe, že budovanie firemnej značky pomáha predaju našich produktov a služieb. Jej súčasťou je práve značka zamestnávateľa nazývaná aj employer branding, ktorá pomáha k získavaniu a udržaniu kvalitných zamestnancov. Základy týchto značiek musia byť rovnaké, lebo značka je len jedna.

Anka a Naďa odpovedajú aj na otázky:

  • Kto by mal a ako značku zamestnávateľa tvoriť, HR alebo marketing?
  • Dá sa robiť značka zamestnávateľa aj bez firemnej značky?
  • Aký je rozdiel medzi employer brandingom a HR marketingom?
  • Ako budujú značky employer branding v praxi?

To čo vnímame intuitívne, potvrdzujú aj štatistiky. Budovanie značky zamestnávateľa má svoju možno aj nevyčísliteľnú hodnotu. Viac sa viete dočítať aj v blogu: https://www.levosphere.sk/blog/blog-articles/pre-koho-by-ste-chceli-pracovat/

Marketing má tak vybudované nástroje, že je škoda nevyužiť ich na to, aby sme sa stali atraktívnym zamestnávateľom.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.