Podcast Marketing v praxi
273 epizod
38 odběratelů
#261 OD BAZÉNU K LEPŠIEMU SVETU: Globálna komunikácia T-Mobile CZ
28. 11. 2024
18 min
#260 Kompetencie stratéga
21. 11. 2024
21 min
#259 Zradné hormóny šťastia
14. 11. 2024
27 min
#258 "Pre viac ďakujem" od Balónikový svet
7. 11. 2024
29 min
#257 Holky z Marketingu
31. 10. 2024
27 min
#256 Ukradnutá kampaň vs. originalita s Matejom Valom
25. 10. 2024
30 min
#255 VAFO: Od rodinného podniku po globálneho lídra v krmivách pre zvieratá
17. 10. 2024
47 min
#254 Michaela Královičová: Tajomstvá úspešného obchodovania v Ázii
10. 10. 2024
44 min
#253 V mysli CZ komunikačného stratéga: Tomáš Mrkvička o marketingu
3. 10. 2024
5 min
#252 Danone Nutricia: Spojenie kreativity a regulácií v medical marketingu
26. 9. 2024
36 min
#251 Planeo: Digitálna transformácia a osvieženie značky
19. 9. 2024
49 min
#250 Shoptet: Ako slovenské e-shopy prekonávajú prekážky?
12. 9. 2024
36 min
#249 Zmeny na Instagrame: Čo musíte zmeniť vo svojej stratégii
5. 9. 2024
44 min
#248 Heureka: Prečo váš e-shop potrebuje viac než len PPC reklamu?
29. 8. 2024
45 min
#247 Proces formovania biznis marketingovej stratégie
15. 8. 2024
49 min
#246 Ako marketplaces menia hru? Výzvy a príležitosti pre e-shopy
1. 8. 2024
30 min
#245 LinkedIn kolotočári radia: Ako využiť LinkedIn pre vaše podnikanie
18. 7. 2024
58 min
#244 Ako digitalizované billboardy a programatická reklama menia ulice
4. 7. 2024
36 min
#243 Umenie podnikať: Odhalené tajomstvá úspešných slovenských podnikateľov
27. 6. 2024
49 min
#242 Budovanie úspešnej značky: Michal Meško o hodnotách a stratégii Martinusu
19. 6. 2024
54 min
#241 Decathlon rebranduje: Adaptácia na digitálny vek a súčasné výzvy
12. 6. 2024
45 min
#240 Zaraguza: Vnútorný pohľad na slovenské reklamné agentúry s Kukom bez prikrášlenia
5. 6. 2024
46 min
#239 Strategické výhody ESG a CSR pre podnikateľov
29. 5. 2024
49 min
#238 101 Drogéria: Príbeh rebrandingu značky s pevnými koreňmi
22. 5. 2024
51 min
#237 Trendy a zmeny v digitálnom marketingu, ktorým sa značky ešte neprispôsobili
15. 5. 2024
55 min