Podcast Marketing v praxi
267 epizod
38 odběratelů
#255 VAFO: Od rodinného podniku po globálneho lídra v krmivách pre zvieratá
17. 10. 2024
47 min
#254 Michaela Královičová: Tajomstvá úspešného obchodovania v Ázii
10. 10. 2024
44 min
#253 V mysli CZ komunikačného stratéga: Tomáš Mrkvička o marketingu
3. 10. 2024
5 min
#252 Danone Nutricia: Spojenie kreativity a regulácií v medical marketingu
26. 9. 2024
36 min
#251 Planeo: Digitálna transformácia a osvieženie značky
19. 9. 2024
49 min
#250 Shoptet: Ako slovenské e-shopy prekonávajú prekážky?
12. 9. 2024
36 min
#249 Zmeny na Instagrame: Čo musíte zmeniť vo svojej stratégii
5. 9. 2024
44 min
#248 Heureka: Prečo váš e-shop potrebuje viac než len PPC reklamu?
29. 8. 2024
45 min
#247 Proces formovania biznis marketingovej stratégie
15. 8. 2024
49 min
#246 Ako marketplaces menia hru? Výzvy a príležitosti pre e-shopy
1. 8. 2024
30 min
#245 LinkedIn kolotočári radia: Ako využiť LinkedIn pre vaše podnikanie
18. 7. 2024
58 min
#244 Ako digitalizované billboardy a programatická reklama menia ulice
4. 7. 2024
36 min
#243 Umenie podnikať: Odhalené tajomstvá úspešných slovenských podnikateľov
27. 6. 2024
49 min
#242 Budovanie úspešnej značky: Michal Meško o hodnotách a stratégii Martinusu
19. 6. 2024
54 min
#241 Decathlon rebranduje: Adaptácia na digitálny vek a súčasné výzvy
12. 6. 2024
45 min
#240 Zaraguza: Vnútorný pohľad na slovenské reklamné agentúry s Kukom bez prikrášlenia
5. 6. 2024
46 min
#239 Strategické výhody ESG a CSR pre podnikateľov
29. 5. 2024
49 min
#238 101 Drogéria: Príbeh rebrandingu značky s pevnými koreňmi
22. 5. 2024
51 min
#237 Trendy a zmeny v digitálnom marketingu, ktorým sa značky ešte neprispôsobili
15. 5. 2024
55 min
#236 Slevomat: Čo pomôže značke vymaniť sa zo zliav a začať budovať hodnotu?
8. 5. 2024
38 min
#235 Margarita Fries: Rozdiely v budovaní značiek v Česku a na Slovensku
2. 5. 2024
34 min
#234 Footshop: Z nuly k e-commerce impériu v streetwear
24. 4. 2024
50 min
#233 Peter Šebo: Ako sa strategicky rozhodovať pri tvorbe kreatívnej kampane?
17. 4. 2024
50 min
#232 Dynamický pricing: Stratégie pre zvýšenie ziskovosti e-shopu
10. 4. 2024
43 min
#231 PR nie sú len články, ako ho vie využiť aj vaša značka?
3. 4. 2024
35 min