Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #180 Implementovať stratégiu v čase krízy?

#180 Implementovať stratégiu v čase krízy?

Obrázek epizody #180 Implementovať stratégiu v čase krízy?

Poslechněte si podcast

15. 2. 2023

28 min

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Slavomíra Nováková, majiteľka cestovnej kancelárie Travego Tour, nám v podcaste odhaľuje cestu jej značky počas neistých pandemických rokov a rokov skúšaných kolísaním ekonomických ukazovateľov vo svete. Ocitla sa v situácii, kedy mala v rukách “mapu”, ale nemala príležitosť sa ňou riadiť od začiatku.

V podcaste sa dozviete:

  • aké všetky opatrenia museli v spoločnosti prijať počas krízy,
  • ako toto turbulentné obdobie značka Travego Tour ustála,
  • prečo pociťovali potrebu riešiť stratégiu,
  • ako reagoval trh na zvyšovanie cien v čase inflácie,
  • čo bolo najväčšou zmenou, ktorú priniesla stratégia,
  • a ako sa príbeh značky Travego Tour odohráva ďalej.

Slavomíra hovorí, že kľúčovým prínosom pre značku Travego Tour po implementácii stratégie bolo to, že práve ona im pomohla prepojiť a zjednotiť značku a spoločnosť tak, aby medzi nimi nastala súhra. Stratégia udala smer nie len značke, ale aj vedeniu spoločnosti. Práve to im chýbalo najviac.

Slavomíra nám na záver v súvislosti s marketingom odkazuje, že podnikatelia by mali prijať 2 fakty. Prvým je to, že nevedia robiť všetko najlepšie. Druhým je fakt, že marketing nie je ani zďaleka len o reklame. Nakoniec dodáva, že by sme zákazníkom mali dať možnosť stretnúť nás.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.