Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #147 Produktová tlačenka alias takto to v B2B nepôjde

LEVOSPHERE podcast

Anna Sabolová, Naďa Kacera

Byznys

#147 Produktová tlačenka alias takto to v B2B nepôjde

Obrázek epizody #147 Produktová tlačenka alias takto to v B2B nepôjde

Poslechněte si podcast

11. 5. 2022

43 min

O epizodě podcastu

Stano Merc saB2B biznisuvenuje od roku 2012. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pomáha B2B spoločnostiam generovať potenciálnych zákazníkov pomocou stratégií, obchodu a marketingu.V podcaste sa rozprávame o tom, ako dosiahnuť, aby obchod a marketing efektívne spolupracovali.Dostaneme sa aj k tomu, ako pristúpiť k tvorbe kvalitného obsahu v B2B segmente.

V rozhovore sa dozviete:

  • aké je prepojenie medzi obchodom a marketingoma ako sa navzájom ovplyvňujú
  • či je skôr obchod, alebo marketing
  • aké ďalšie nástroje okrem LinkedIn vieme v B2B využívať
  • čo sú to outreach aktivity
  • ako si pomôcť v situácii, keď klientovi voláte ako 20. obchodník s rovnakou ponukou v jeden týždeň
  • ako vieme zistiť klientove problémy, na ktoré máme komunikovať
  • čo je to LinkedIn automatizácia a ako nám vie pomôcť

Často sa stáva, že majiteľ je zahľadený do svojho produktu, no trh to vníma trochu inak.Stano nám v rozhovore radí, ako sa na to pozrieť z pohľadu obchodu, aby nedošlo k tomu, že majiteľ dostane od trhu facku.

„Marketing má svoju rolu v celkovom obchodnom lieviku a pracuje na niektorých fázach obchodného procesu.“

Čo nám Stano odkazuje na záver v súvislosti s marketingom?

B2B marketing násobí to, čo funguje v obchode.Keď násobíme 0, dostaneme 0. Treba si odkrútiť obchodné stretnutia, aby sme zistili, čo funguje v obchode, a potom by sme mali spolupracovať s marketingom. Keď budeme komunikovať tak, že im vieme pomôcť vyriešiť ich problém, potom vieme uspieť.

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Stano Merc saB2B biznisuvenuje od roku 2012. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pomáha B2B spoločnostiam generovať potenciálnych zákazníkov pomocou stratégií, obchodu a marketingu.V podcaste sa rozprávame o tom, ako dosiahnuť, aby obchod a marketing efektívne spolupracovali.Dostaneme sa aj k tomu, ako pristúpiť k tvorbe kvalitného obsahu v B2B segmente.

V rozhovore sa dozviete:

  • aké je prepojenie medzi obchodom a marketingoma ako sa navzájom ovplyvňujú
  • či je skôr obchod, alebo marketing
  • aké ďalšie nástroje okrem LinkedIn vieme v B2B využívať
  • čo sú to outreach aktivity
  • ako si pomôcť v situácii, keď klientovi voláte ako 20. obchodník s rovnakou ponukou v jeden týždeň
  • ako vieme zistiť klientove problémy, na ktoré máme komunikovať
  • čo je to LinkedIn automatizácia a ako nám vie pomôcť

Často sa stáva, že majiteľ je zahľadený do svojho produktu, no trh to vníma trochu inak.Stano nám v rozhovore radí, ako sa na to pozrieť z pohľadu obchodu, aby nedošlo k tomu, že majiteľ dostane od trhu facku.

„Marketing má svoju rolu v celkovom obchodnom lieviku a pracuje na niektorých fázach obchodného procesu.“

Čo nám Stano odkazuje na záver v súvislosti s marketingom?

B2B marketing násobí to, čo funguje v obchode.Keď násobíme 0, dostaneme 0. Treba si odkrútiť obchodné stretnutia, aby sme zistili, čo funguje v obchode, a potom by sme mali spolupracovať s marketingom. Keď budeme komunikovať tak, že im vieme pomôcť vyriešiť ich problém, potom vieme uspieť.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.