Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #147 Produktová tlačenka alias takto to v B2B nepôjde

Marketing v praxi

Anna Sabolová, Naďa Kacera

Byznys

,

Marketing

#147 Produktová tlačenka alias takto to v B2B nepôjde

Obrázek epizody #147 Produktová tlačenka alias takto to v B2B nepôjde

Poslechněte si podcast

11. 5. 2022

43 min

O epizodě podcastu

Stano Merc sa B2B biznisu venuje od roku 2012. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pomáha B2B spoločnostiam generovať potenciálnych zákazníkov pomocou stratégií, obchodu a marketingu. V podcaste sa rozprávame o tom, ako dosiahnuť, aby obchod a marketing efektívne spolupracovali. Dostaneme sa aj k tomu, ako pristúpiť k tvorbe kvalitného obsahu v B2B segmente.

V rozhovore sa dozviete:

  • aké je prepojenie medzi obchodom a marketingom a ako sa navzájom ovplyvňujú
  • či je skôr obchod, alebo marketing
  • aké ďalšie nástroje okrem LinkedIn vieme v B2B využívať
  • čo sú to outreach aktivity
  • ako si pomôcť v situácii, keď klientovi voláte ako 20. obchodník s rovnakou ponukou v jeden týždeň
  • ako vieme zistiť klientove problémy, na ktoré máme komunikovať
  • čo je to LinkedIn automatizácia a ako nám vie pomôcť

Často sa stáva, že majiteľ je zahľadený do svojho produktu, no trh to vníma trochu inak. Stano nám v rozhovore radí, ako sa na to pozrieť z pohľadu obchodu, aby nedošlo k tomu, že majiteľ dostane od trhu facku.

„Marketing má svoju rolu v celkovom obchodnom lieviku a pracuje na niektorých fázach obchodného procesu.“

Čo nám Stano odkazuje na záver v súvislosti s marketingom?

B2B marketing násobí to, čo funguje v obchode. Keď násobíme 0, dostaneme 0. Treba si odkrútiť obchodné stretnutia, aby sme zistili, čo funguje v obchode, a potom by sme mali spolupracovať s marketingom. Keď budeme komunikovať tak, že im vieme pomôcť vyriešiť ich problém, potom vieme uspieť.

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Stano Merc sa B2B biznisu venuje od roku 2012. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pomáha B2B spoločnostiam generovať potenciálnych zákazníkov pomocou stratégií, obchodu a marketingu. V podcaste sa rozprávame o tom, ako dosiahnuť, aby obchod a marketing efektívne spolupracovali. Dostaneme sa aj k tomu, ako pristúpiť k tvorbe kvalitného obsahu v B2B segmente.

V rozhovore sa dozviete:

  • aké je prepojenie medzi obchodom a marketingom a ako sa navzájom ovplyvňujú
  • či je skôr obchod, alebo marketing
  • aké ďalšie nástroje okrem LinkedIn vieme v B2B využívať
  • čo sú to outreach aktivity
  • ako si pomôcť v situácii, keď klientovi voláte ako 20. obchodník s rovnakou ponukou v jeden týždeň
  • ako vieme zistiť klientove problémy, na ktoré máme komunikovať
  • čo je to LinkedIn automatizácia a ako nám vie pomôcť

Často sa stáva, že majiteľ je zahľadený do svojho produktu, no trh to vníma trochu inak. Stano nám v rozhovore radí, ako sa na to pozrieť z pohľadu obchodu, aby nedošlo k tomu, že majiteľ dostane od trhu facku.

„Marketing má svoju rolu v celkovom obchodnom lieviku a pracuje na niektorých fázach obchodného procesu.“

Čo nám Stano odkazuje na záver v súvislosti s marketingom?

B2B marketing násobí to, čo funguje v obchode. Keď násobíme 0, dostaneme 0. Treba si odkrútiť obchodné stretnutia, aby sme zistili, čo funguje v obchode, a potom by sme mali spolupracovať s marketingom. Keď budeme komunikovať tak, že im vieme pomôcť vyriešiť ich problém, potom vieme uspieť.