Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Najděte si:

Obrázek epizody #147 Produktová tlačenka alias takto to v B2B nepôjde

LEVOSPHERE - marketing v praxi

Anna Sabolová, Naďa Kacera

Byznys

#147 Produktová tlačenka alias takto to v B2B nepôjde

Obrázek epizody #147 Produktová tlačenka alias takto to v B2B nepôjde

Poslechněte si podcast

11. 5. 2022

43 min

Stano Merc sa B2B biznisu venuje od roku 2012. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pomáha B2B spoločnostiam generovať potenciálnych zákazníkov pomocou stratégií, obchodu a marketingu. V podcaste sa rozprávame o tom, ako dosiahnuť, aby obchod a marketing efektívne spolupracovali. Dostaneme sa aj k tomu, ako pristúpiť k tvorbe kvalitného obsahu v B2B segmente.

V rozhovore sa dozviete:

  • aké je prepojenie medzi obchodom a marketingom a ako sa navzájom ovplyvňujú
  • či je skôr obchod, alebo marketing
  • aké ďalšie nástroje okrem LinkedIn vieme v B2B využívať
  • čo sú to outreach aktivity
  • ako si pomôcť v situácii, keď klientovi voláte ako 20. obchodník s rovnakou ponukou v jeden týždeň
  • ako vieme zistiť klientove problémy, na ktoré máme komunikovať
  • čo je to LinkedIn automatizácia a ako nám vie pomôcť

Často sa stáva, že majiteľ je zahľadený do svojho produktu, no trh to vníma trochu inak. Stano nám v rozhovore radí, ako sa na to pozrieť z pohľadu obchodu, aby nedošlo k tomu, že majiteľ dostane od trhu facku.

„Marketing má svoju rolu v celkovom obchodnom lieviku a pracuje na niektorých fázach obchodného procesu.“

Čo nám Stano odkazuje na záver v súvislosti s marketingom?

B2B marketing násobí to, čo funguje v obchode. Keď násobíme 0, dostaneme 0. Treba si odkrútiť obchodné stretnutia, aby sme zistili, čo funguje v obchode, a potom by sme mali spolupracovať s marketingom. Keď budeme komunikovať tak, že im vieme pomôcť vyriešiť ich problém, potom vieme uspieť.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.