
#046 Lukáš Pítra – Zákaznická zkušenost je střet očekávání s realitou

O epizodě podcastu
9 z 10 českých e-shopů nemá žádnou formu zákaznického výzkumu a e-shopaři o očekáváních a následné zkušenosti svých zákazníků neví vůbec nic. Pravdou ale je, že drtivá většina zákazníků nakoupí vždy jen jednou. O důležitosti zákaznické zkušenosti jsme si povídali s Lukášem Pítrou, který je garantem CX Summitu pro Czech On-line Expo 2025. Tvůrci podcastu jsou: SmartEmailing: chytrý nástroj pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci Czech On-line Expo: největší e-commerce & on-line business veletrh v Čechách a na Slovensku Pracovna: multifunkční prostor a podcastové studio v Praze
9 z 10 českých e-shopů nemá žádnou formu zákaznického výzkumu a e-shopaři o očekáváních a následné zkušenosti svých zákazníků neví vůbec nic. Pravdou ale je, že drtivá většina zákazníků nakoupí vždy jen jednou. O důležitosti zákaznické zkušenosti jsme si povídali s Lukášem Pítrou , který je garantem CX Summitu pro Czech On-line Expo 2025 .
Tvůrci podcastu jsou:
-
SmartEmailing : chytrý nástroj pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci
- Czech On-line Expo : největší e-commerce & on-line business veletrh v Čechách a na Slovensku
- Pracovna : multifunkční prostor a podcastové studio v Praze
Popis podcastu
Posuňte své podnikání či e-shop na novou úroveň! Podcast o digitálním marketingu s odborníky na slovo vzatými, známými i méně známými, kteří ale mají rozhodně co předat.
Tento podcast je vaším průvodcem digitálním světem, kde objevíte nové perspektivy, naberete inspiraci i vědomosti a zaznamenáte všechny trendy i novinky z oboru. Rozhovory s vtipem sobě vlastním provází Vendula Pokorná, redaktorka České televize, a Ondřej Ratajský, lídr marketingu firmy SmartEmailing, která stojí za organizací Czech On-line Expo, největšího českého e-commerce veletrhu.