Podcast Digitální kaleidoskop
49 epizod
6 odběratelů
#047 Dominik Michalík – Budovat firemní blog má smysl. Minimálně pro SEO
8. 11. 2024
16 min
#046 Lukáš Pítra – Zákaznická zkušenost je střet očekávání s realitou
1. 11. 2024
17 min
#045 Ilona Pawerová a Lukáš Smelík – LinkedIn váš B2B marketing nespasí
25. 10. 2024
23 min
#044 Imrich Kovaľ – Prodej skrz video je budoucnost
18. 10. 2024
22 min
#043 Jakub Herrmann – Jakými tématy žije svět PPC?
11. 10. 2024
14 min
#042 Martin Matějka — Jak na úspěšný web z pohledu SEO?
4. 10. 2024
15 min
#041 Juraj Harkabuzík — AI je pro zákaznickou péči jako stvořená
27. 9. 2024
15 min
#040 Jakub Kantor — Úspěšná značka se nezrodí přes noc
20. 9. 2024
14 min
#039 Pavel Pola — Nedoručíš? Neprodáš.
13. 9. 2024
20 min
#038 Martin Bernátek — Ze zakladatele do pozice investora
6. 9. 2024
15 min
#037 Michal Král — E-shopům chybí nejčastěji strategie
30. 8. 2024
26 min
#036 Tomáš Rajchl — Co se děje mezi objednávkou a doručením, je zásadní
23. 8. 2024
16 min
#035 Lucie Zitterbartová — Kdy založit vlastní agenturu a kdy a proč ji zavřít?
16. 8. 2024
17 min
#034 Samuel Huba — Vše začíná produktem. A co dál?
9. 8. 2024
26 min
#033 Zdeněk Dvořák — Zjednoduší, nebo zničí AI SEO a link building?
2. 8. 2024
15 min
#032 Jan Kvasnička — Nastavení procesů trochu trápí každou firmu
26. 7. 2024
15 min
#031 Slavomíra Kollárová — Expanze? Jedině in-house!
19. 7. 2024
15 min
#031 Ivo Mrena — Jak aplikaci nejen prodat, ale i zákazníka dlouhodobě udržet?
12. 7. 2024
14 min
#030 Radek Hudák – Nejčastější problémy a bolesti marketingových týmů
5. 7. 2024
24 min
#029 Jaroslav Janíček – Alternativní marketingové kanály jako prostředek ke zvýšení obratu
28. 6. 2024
20 min
#028 Michal Orsava a Karel Juřička – Benefity videopersonalizace v komunikaci se zákazníky
21. 6. 2024
17 min
#027 Adam Šilhan – Využijte data (nejen) v marketingu na maximum
14. 6. 2024
20 min
#026 Michal Lysek – PPC reklama jako klíč k rychlému růstu vašeho businessu
7. 6. 2024
17 min
#025 Pavel Železný – Za oponou tvorby podcastů
31. 5. 2024
14 min
#024 Jindřich Jíra – B2B marketing: proč jej dělat jinak než B2C marketing
24. 5. 2024
22 min