Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Nikita Sidorov, Hoxton Burgers – Od Segwayů ke gastru

Nikita Sidorov, Hoxton Burgers – Od Segwayů ke gastru

Obrázek epizody Nikita Sidorov, Hoxton Burgers – Od Segwayů ke gastru

Poslechněte si podcast

26. 11. 2024

49 min

O epizodě podcastu

V tomto díle jsme si povídali s Nikitou Sidorovem, zakladatelem úspěšného burgerového konceptu Hoxton Burgers. Nikita s námi sdílel svůj příběh od prvních neúspěšných pokusů na Dlouhé přes zlomový moment v Manifesto Market až po budování značky, která si získala oblibu mezi zákazníky. Dozvíte se, jak vznikl Dishboard, jaké výzvy přináší řízení gastro podniku a co podle Nikity rozhoduje o úspěchu v konkurenčním prostředí. „Já si myslím, že každý nový podnik je prostě nový podnik,i když je na stejném místě, i když je od stejných majitelů, ale změníš to jméno, logo a tak. A prostě jsi nový podnik a musíš to dělat do jisté míry znovu.“ Na co dalšího se můžete těšit: Co si odnesl z prvního neúspěšného pokusu na Dlouhé. Jak zapojení do Manifesto Marketu změnilo směr jeho podnikání. Co ho vedlo k vytvoření Dishboardu a jak mu pomáhá v každodenním provozu. Jaké výzvy překonal při budování značky Hoxton. Co podle něj rozhoduje o úspěchu v náročném gastro prostředí. Partnerem podcastu je Dotykačka – spolehlivý pokladní systém s platebními službami.

V tomto díle jsme si povídali s Nikitou Sidorovem, zakladatelem úspěšného burgerového konceptu Hoxton Burgers. Nikita s námi sdílel svůj příběh od prvních neúspěšných pokusů na Dlouhé přes zlomový moment v Manifesto Market až po budování značky, která si získala oblibu mezi zákazníky. Dozvíte se, jak vznikl Dishboard, jaké výzvy přináší řízení gastro podniku a co podle Nikity rozhoduje o úspěchu v konkurenčním prostředí.


„Já si myslím, že každý nový podnik je prostě nový podnik, i když je na stejném místě, i když je od stejných majitelů, ale změníš to jméno, logo a tak. A prostě jsi nový podnik a musíš to dělat do jisté míry znovu.“


Na co dalšího se můžete těšit:

  • Co si odnesl z prvního neúspěšného pokusu na Dlouhé.
  • Jak zapojení do Manifesto Marketu změnilo směr jeho podnikání.
  • Co ho vedlo k vytvoření Dishboardu a jak mu pomáhá v každodenním provozu.
  • Jaké výzvy překonal při budování značky Hoxton.
  • Co podle něj rozhoduje o úspěchu v náročném gastro prostředí.


Partnerem podcastu je Dotykačka – spolehlivý pokladní systém s platebními službami.

Popis podcastu

Moderovaný byznysový pořad o ekonomických potřebách, vhledech, nápadech a zkušenostech z České gastronomie s respektovanými odborníky v České gastronomii. Ve spolupráci s Mastercard. https://linktr.ee/ceskygastronomickypodcast