Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 169: Jiří Havlíček | Proč je zákaznická zkušenost klíčem k úspěchu

169: Jiří Havlíček | Proč je zákaznická zkušenost klíčem k úspěchu

Obrázek epizody 169: Jiří Havlíček | Proč je zákaznická zkušenost klíčem k úspěchu

Poslechněte si podcast

19. 11. 2024

50 min

Má si CEO prošlapat cestu firmou odspodu, aby o ní věděl první poslední?  Nebo je pozice CEO profese a řemeslo, jako každé jiné?  Co názor, to člověk.  Jiří Havlíček z firmy Daktela na to má názor jasný. Jak by ne. Firmou si prošel od „děvečky pro všechno“ (mrkněte na Zážeh a uvidíte, že ho to pobavilo 😉) až po pozici v exekutivním managementu nejvyšší. Díky tomu jsem se ho mohl ptát na vše. Žádné „musím se zeptat“ a „na to mám lidi“. I proto jsme mohli jít pěkně do hloubky budování zákaznické péče. Oblasti, která je dost přehlížená. Jo, i mnou. Máte prostě pocit, že na ni přes všechno to budování není čas. A přitom vám tudy tečou peníze fuč. Probrali jsme toho ale mnohem víc:  🔸 Jaký je největší problém v zákaznické péči?  🔸 Kde jsou hranice mezi marketingem a obchodem?  🔸 Proč mít speciální tým na velké klienty?  🔸 Jak vybrat správného partnera pro expanzi?  🔸 Jak plánovat a rozvíjet výkonnost partnerů?  To nejdůležitější Jirka shrnul i do bonusu „10 nejčastějších chyb v zákaznické péči“. Jestliže chcete mít zákaznickou péči na úrovni – a je fuk, jestli jste ve firmě 3 nebo 300 – pak tenhle bonus musíte mít vylepený někde u monitoru a furt si ho připomínat. Jako vždy ho najdete na mých webových stránkách www.martinhurych.com/zazeh. Tamtéž najdete i všechny další epizody.

Popis podcastu

Akcelerační podcast Martina Hurycha (https://www.martinhurych.com/)