Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 103: Mário Roženský | Jak může zákaznická péče zvýšit vaše prodeje

103: Mário Roženský | Jak může zákaznická péče zvýšit vaše prodeje

Obrázek epizody 103: Mário Roženský | Jak může zákaznická péče zvýšit vaše prodeje

Poslechněte si podcast

8. 8. 2023

46 min

O epizodě podcastu

Máte je na talíři. Přesto je necháte utéct. A to jste do jejich polapení investovali hromadu času a peněz. Zbytečně. Co je tady blbě?

O čem to mluvím? O vašich zákaznících a zákaznické péči.

Jen si to přiznejme. Lijeme hodiny a hromady peněz do marketingu, abychom nějaké ty potenciální zákazníky polapili a přivedli obchodníkům až pod nos. Reportujeme počty leadů, příspěvků na sociálních sítích, konverze. Až jednou … Někdo vám zaťuká na pomyslné dveře a rád by se na něco zeptal. Odpovědí je hrobové ticho.

I proto můj další host, Mário Roženský , zakladatel a CEO společnosti SupportBox, říká, že k tomu, abyste takového člověka získali mnohdy stačí odpovědět.

Mário je na nastavování zákaznické péče expert. Proto v této epizodě společně hledáme odpovědi na následující otázky.

? Proč se zákaznická péče ve firmách zanedbává?
? Kde začíná a končí zákaznická péče?
? Jak má vypadat spolupráce mezi obchodem a zákaznickou péčí?
? Jak využít zákaznickou péči v marketingu?
? Jak a kdy sbírat kvalitativní zpětnou vazbu?

Mário připravil i jednoduchého průvodce „ 10 nejčastějších chyb B2B firem v komunikaci se zákazníkem“ .

Najdete ho na www.martinhurych.com/zazeh . Tamtéž najdete i všechny další epizody.
Máte je na talíři. Přesto je necháte utéct. A to jste do jejich polapení investovali hromadu času a peněz. Zbytečně. Co je tady blbě?

O čem to mluvím? O vašich zákaznících a zákaznické péči.

Jen si to přiznejme. Lijeme hodiny a hromady peněz do marketingu, abychom nějaké ty potenciální zákazníky polapili a přivedli obchodníkům až pod nos. Reportujeme počty leadů, příspěvků na sociálních sítích, konverze. Až jednou … Někdo vám zaťuká na pomyslné dveře a rád by se na něco zeptal. Odpovědí je hrobové ticho.

I proto můj další host, Mário Roženský , zakladatel a CEO společnosti SupportBox, říká, že k tomu, abyste takového člověka získali mnohdy stačí odpovědět.

Mário je na nastavování zákaznické péče expert. Proto v této epizodě společně hledáme odpovědi na následující otázky.

🔸 Proč se zákaznická péče ve firmách zanedbává?
🔸 Kde začíná a končí zákaznická péče?
🔸 Jak má vypadat spolupráce mezi obchodem a zákaznickou péčí?
🔸 Jak využít zákaznickou péči v marketingu?
🔸 Jak a kdy sbírat kvalitativní zpětnou vazbu?

Mário připravil i jednoduchého průvodce „ 10 nejčastějších chyb B2B firem v komunikaci se zákazníkem“ .

Najdete ho na www.martinhurych.com/zazeh . Tamtéž najdete i všechny další epizody.

Popis podcastu

Akcelerační podcast Martina Hurycha (https://www.martinhurych.com/)