Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Jak dosáhnout kvalitní zákaznické péče s kapitánem SupportBoxu Máriem Roženským

Jak dosáhnout kvalitní zákaznické péče s kapitánem SupportBoxu Máriem Roženským

Obrázek epizody Jak dosáhnout kvalitní zákaznické péče s kapitánem SupportBoxu Máriem Roženským

Poslechněte si podcast

13. 11. 2019

1 hod 12 min

Mário Roženský je expertem na nastavení skvělé zákaznické péče. Založil aplikace Affilbox a Supportbox, helpdeskový nástroj, který zjednodušuje komunikaci a práci s e-maily. Společně jsme se bavili o jeho cestě od programování k zákaznické péči, proč se jí začal zabývat a že je fakt důležitá pro tvůj úspěšný byznys. Mário pořádá konferenci SupportDay zaměřenou na zákaznickou péči a přínosné Školení péče o zákazníky, kam jsme vypluly nasát nové informace a inspiraci i my. Co se v podcastu doslechneš? - Jak se Mário dostal k zákaznické péči? - Proč je péče o zákazníky tak důležitá? - O aplikaci SupportBox, plány a vize do budoucna. - Co je důležité pro kvalitní zákaznickou péči? - Ideální profil pracovníka na podpoře. - Příklady využití informací od zákaznické podpory. - O ChatBotech, programech simulujících lidskou konverzaci. - Jak komunikovat se zákazníkem? - Jaké nástroje používá Mário k práci? - Rovnováha mezi pracovním a osobním životem. - Doporučení na literaturu. Mrkni na: https://mariorozensky.cz/ https://supportbox.cz/ https://skolenipodpory.cz/ Prima poslech :)

Popis podcastu

Z Podpalubí… tam, kde všechno vzniká, kde slyšíš ten pravý šum byznysu – nápady, strategie, podnikatelské lekce i fuckupy.