Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Marek Adler: Hodnocení bez známek, reflexe v každé hodině, výuka skrze projekty

Marek Adler: Hodnocení bez známek, reflexe v každé hodině, výuka skrze projekty

Obrázek epizody Marek Adler: Hodnocení bez známek, reflexe v každé hodině, výuka skrze projekty

Poslechněte si podcast

31. 5. 2023

58 min

O epizodě podcastu

Dnešním hostem v podcastu je Marek Adler, ředitel základní školy Be Open .

Svojí kariéru ve vzdělávání začal v roce 2015 jako učitel informatiky a zeměpisu. Od té doby má za sebou zkušenosti se žáky od první třídy až po maturanty. A přitom pomáhal několika školám s tvorbou vlastní vzdělávací koncepce.

Ve školství se snaží uplatnit koučovací dovednosti a další nástroje podporující profesní rozvoj učitelů a učební autonomii žáků. Přispívá do časopisů Řízení školy a Učitelský Měsíčník, a tvoří vlastní podcast Mozaika vzdělávání.

Povídáme si o tom, jak pracovat se žáky, abychom podpořili jejich podnikavost skrze zdravý přístup k chybám, pravidelné reflexe jednotlivých vzdělávacích aktivit a projektové myšlení. Tento podcast spadá do klíčové aktivity Podnikavost, kterou má na starosti Inovační laboratoř Univerzity Karlovy, působící na univerzitě pod Centrem pro přenos poznatků a technologií. Aktivitu realizuje pod vedením a koordinací Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Tato klíčová aktivita je realizovaná v rámci projektu implementace Krajského akčního plánu II – Inovace ve vzdělávání. Projekt je financován z fondů Evropské unie prostřednictvím Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání.

Tým, který stojí za tímto dílem podcastu: Ondřej Mrkus a Josef Kačírek Použitá hudba: Benjamin Tissot - Jazzy Frenchy (CC)

Z lavice do akce! © 2022 is licensed under CC BY-SA 4.0

Dnešním hostem v podcastu je Marek Adler, ředitel základní školy Be Open .

Svojí kariéru ve vzdělávání začal v roce 2015 jako učitel informatiky a zeměpisu. Od té doby má za sebou zkušenosti se žáky od první třídy až po maturanty. A přitom pomáhal několika školám s tvorbou vlastní vzdělávací koncepce.

Ve školství se snaží uplatnit koučovací dovednosti a další nástroje podporující profesní rozvoj učitelů a učební autonomii žáků. Přispívá do časopisů Řízení školy a Učitelský Měsíčník, a tvoří vlastní podcast Mozaika vzdělávání.

Povídáme si o tom, jak pracovat se žáky, abychom podpořili jejich podnikavost skrze zdravý přístup k chybám, pravidelné reflexe jednotlivých vzdělávacích aktivit a projektové myšlení. Tento podcast spadá do klíčové aktivity Podnikavost, kterou má na starosti Inovační laboratoř Univerzity Karlovy, působící na univerzitě pod Centrem pro přenos poznatků a technologií. Aktivitu realizuje pod vedením a koordinací Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Tato klíčová aktivita je realizovaná v rámci projektu implementace Krajského akčního plánu II – Inovace ve vzdělávání. Projekt je financován z fondů Evropské unie prostřednictvím Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání.

Tým, který stojí za tímto dílem podcastu: Ondřej Mrkus a Josef Kačírek Použitá hudba: Benjamin Tissot - Jazzy Frenchy (CC)

Grantový projekt, reg. č.: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_078/0021106

Název: Implementace Krajského akčního plánu 2 – Inovace ve vzdělávání

Dílčí část: Partner číslo 2. - PedF UK (CPPT – Inovační laboratoř)

Název programu MŠMT: Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání


Z lavice do akce! © 2022 is licensed under CC BY-SA 4.0


Popis podcastu

Série podcastů přináší inspiraci z oblasti podnikavosti ve výuce na ZŠ a SŠ. Podcasty realizuje Centrum pro přenos poznatků a technologií UK. Aktivitu realizuje pod vedením a koordinací Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Podcasty jsou tvořeny v rámci projektu implementace Krajského akčního plánu II – Inovace ve vzdělávání. Projekt je financován z fondů Evropské unie prostřednictvím Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání. Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_078/0021106.