Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Štěpán Návrat: Zájmem o zákazníka získáte nejlepší zpětnou vazbu

Štěpán Návrat: Zájmem o zákazníka získáte nejlepší zpětnou vazbu

Obrázek epizody Štěpán Návrat: Zájmem o zákazníka získáte nejlepší zpětnou vazbu

Poslechněte si podcast

6. 12. 2020

24 min

O epizodě podcastu

„Komisař Michelinu si počkal, až hosté odejdou a pak šel za námi do kuchyně. Nechtěli jsme obyčejnou restauraci, kde se nají třicet lidí. Občas dostávám od svých kuchařů za uši, že jsou chutě až moc koncentrované“ říká Štěpán Návrat, majitel několika pražských restaurací, včetně Benjamin14, zapsané v prestižním průvodci Michelin.

„Komisař Michelinu si počkal, až hosté odejdou a pak šel za námi do kuchyně. Nechtěli jsme obyčejnou restauraci, kde se nají třicet lidí. Občas dostávám od svých kuchařů za uši, že jsou chutě až moc koncentrované“ říká Štěpán Návrat, majitel několika pražských restaurací, včetně Benjamin14, zapsané v prestižním průvodci Michelin.

Líbí se Vám tento díl? Napište nám o tom!

Popis podcastu

Tým zkušených novinářů každý den odhaluje gastronomické zákulisí a mapuje příběhy, které hýbou Českem a světem. Naučně-publicistický podcast vydává nezávislý online magazín o gastronomii VisitChef.