Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #VISIcast 6: RTB jednoduše - Aneta Richterova ze Seznamu o chybách, které stojí agentury peníze

#VISIcast 6: RTB jednoduše - Aneta Richterova ze Seznamu o chybách, které stojí agentury peníze

Obrázek epizody #VISIcast 6: RTB jednoduše - Aneta Richterova ze Seznamu o chybách, které stojí agentury peníze

Poslechněte si podcast

17. 4. 2025

21 min

O epizodě podcastu

V této epizodě podcastu Visi se s Anetou Richterovou ze Seznam.cz podíváme na RTB (Real-Time Bidding) – jak funguje programatická reklama, proč je klíčová pro digitální agentury a co byste měli vědět, pokud ji plánujete začlenit do svých kampaní.V čem je RTB výzva pro agentury?Aneta vysvětluje, jak správně nastavit investice do RTB a co všechno by měla agentura zohlednit při plánování kampaní. Na co si dát pozor a jaké jsou hlavní rozdíly mezi RTB a Sklikem, pokud jde o cílení, náklady a efektivitu.V epizodě se dozvíte:Co je RTB a jak funguje v praxiJaké jsou výhody RTB pro agentury a inzerentyProč je RTB výzvou, ale i příležitostí pro digitální marketingJaké jsou hlavní rozdíly mezi RTB a Sklikem (a jak zvolit tu správnou strategii pro váš business)Kolik investovat do RTB a jak nastavit rozpočet pro maximální návratnostPokud se zajímáte o digitální marketing, programatickou reklamu nebo chcete rozšířit své znalosti o RTB a jeho možnostech v českém prostředí, toto je epizoda pro vás.Kde nás najdete?Web - www.visibility.czIG - https://www.instagram.com/visibilitycz/TikTok - https://www.tiktok.com/@visibility_cz 🔥 Youtube https://shorturl.at/SIzgV 🔉 Spotify https://shorturl.at/rVTSs 🔉 Apple Podcasts https://shorturl.at/zyJtr

V této epizodě podcastu Visi se s Anetou Richterovou ze Seznam.cz podíváme na RTB (Real-Time Bidding) – jak funguje programatická reklama, proč je klíčová pro digitální agentury a co byste měli vědět, pokud ji plánujete začlenit do svých kampaní.


V čem je RTB výzva pro agentury?


Aneta vysvětluje, jak správně nastavit investice do RTB a co všechno by měla agentura zohlednit při plánování kampaní. Na co si dát pozor a jaké jsou hlavní rozdíly mezi RTB a Sklikem , pokud jde o cílení, náklady a efektivitu.


V epizodě se dozvíte:


  • Co je RTB a jak funguje v praxi
  • Jaké jsou výhody RTB pro agentury a inzerenty
  • Proč je RTB výzvou, ale i příležitostí pro digitální marketing
  • Jaké jsou hlavní rozdíly mezi RTB a Sklikem (a jak zvolit tu správnou strategii pro váš business)
  • Kolik investovat do RTB a jak nastavit rozpočet pro maximální návratnost


Pokud se zajímáte o digitální marketing , programatickou reklamu nebo chcete rozšířit své znalosti o RTB a jeho možnostech v českém prostředí, toto je epizoda pro vás.


Kde nás najdete?


Web - www.visibility.cz

IG - https://www.instagram.com/visibilitycz/

TikTok - https://www.tiktok.com/@visibility_cz


🔥 Youtube https://shorturl.at/SIzgV


🔉 Spotify https://shorturl.at/rVTSs

🔉 Apple Podcasts https://shorturl.at/zyJtr


Popis podcastu

Zdravíme všechny marketingové nadšence, firemní lídry i ty, kteří chtějí v digitálním světě uspět a růst. Jsme VISIBILITY digital – digitální marketingová agentura, která přináší inovativní a výkonnostní strategie. Pomáháme firmám růst rychle, efektivně a s důrazem na výsledky. Na našem kanále najdete: - aktuální témata z digitálního marketingu, brandingu a byznysu - praktické tipy, které můžete rovnou aplikovat - rozhovory s odborníky a lidmi, kteří svému oboru skutečně rozumí 🎙️ Každý týden nová epizoda #VISIcast Nezapomeňte kliknout na odběr a zvoneček, ať vám nic neuteče.