
59: Diagnostické otázky

🎧 Co přesně dělá z otázky „diagnostickou“?🎧 Jak vytvářet dobré distraktory, které mají vypovídací hodnotu?🎧 Kdy a jak diagnostické otázky během výuky používat?🎧 Co dělat se získanými odpověďmi?Podpora a bonusový materiál "Příklady diagnostických otázek s vysvětlením jednotlivých možností" na Forendors: https://www.forendors.cz/triucitelkyKde nás můžete kromě podcastu potkat?Na workshopech: https://triucitelky.cz/workshopy/V měsíčním newsletteru: https://triucitelky.cz/newsletter-2/Na Facebooku: https://www.facebook.com/tri.ucitelky/Na Instagramu: https://www.instagram.com/tri.ucitelky/Zdarma si můžete stáhnout více než 50 tipů na (nejen) knihy pro učitele a učitelky:https://triucitelky.cz/ke-stazeni/ Článek, ze kterého jsme vyšly: Five Ways: Tackling Common Learning Barriers - Tom SherringtonSupport the show
Popis podcastu
Společné přemýšlení lezkyně, stavařky a bývalé šéfky firmy, které dohromady svedlo učitelství. Autentické rozhovory nad tématy, která připadají nejen nám zajímavá i náročná, a která rezonují učitelskou komunitou.
Baví vás náš podcast? Nyní máte možnost podpořit jeho tvorbu a nás tři na Pickey:
https://www.forendors.cz/triucitelky