Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #18 - Zákaznická péče od nuly

#18 - Zákaznická péče od nuly

Obrázek epizody #18 - Zákaznická péče od nuly

Poslechněte si podcast

23. 10. 2024

15 min

O epizodě podcastu

❓ Už nějakou dobu cítíte, že vaše zákaznická péče potřebuje pořádný restart?❓ Chcete změnu, ale nevíte, kde začít?❓ Jaké informace jsou zásadní a jaké ne?Pokud cítíte zmatek a frustraci, neztrácejte hlavu!Mário Roženský si pro vás v #18 SupportBox podcastu připravil jednoduchý a srozumitelný návod na pořádný restart celé zákaznické péče. Už se vám nikdy nestane, že nebudete vědět, co dělat dál!V podcastu se dozvíte:✅ Jaké otázky si položit, abyste získali klíčové informace✅ Jak si získané informace zaznamenávat do přehledné tabulky✅ Jak často je nutné tento proces opakovat✅ Co vám práci s daty několikanásobně usnadní

❓ Už nějakou dobu cítíte, že vaše zákaznická péče potřebuje pořádný restart?
❓ Chcete změnu, ale nevíte, kde začít?
❓ Jaké informace jsou zásadní a jaké ne?

Pokud cítíte zmatek a frustraci, neztrácejte hlavu!

Mário Roženský si pro vás v #18 SupportBox podcastu připravil jednoduchý a srozumitelný návod na pořádný restart celé zákaznické péče. Už se vám nikdy nestane, že nebudete vědět, co dělat dál!


V podcastu se dozvíte:

✅ Jaké otázky si položit, abyste získali klíčové informace
✅ Jak si získané informace zaznamenávat do přehledné tabulky
✅ Jak často je nutné tento proces opakovat
✅ Co vám práci s daty několikanásobně usnadní

Popis podcastu

Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.