❓ Kolik si průměrně vydělá zaměstnanec zákaznické péče?❓ Jakou roli ve výši mzdy hraje juniorní pozice, komunikace v cizím jazyce nebo více let praxe v oboru?❓ Na kolik korun vás přijde jeden zodpovězený dotaz zákaznické péče?❓ Co byste nikdy neměli zapomenout zahrnout do vyčíslení nákladů?Pojďte s námi odhalit klíčová čísla vaší firmy, o kterých většina vaší konkurence neví!V #17 SupportBox podcastu se dozvíte:✅ Jakou adekvátní částku nabídnout uchazečům o práci na zákaznické péči?✅ Jak si spočítat, kolik vás stojí jeden zodpovězený dotaz?✅ Kolik procent hodnoty objednávky tato částka představuje?✅ Co může pomoci s jejich snížením?
❓ Kolik si průměrně vydělá zaměstnanec zákaznické péče?
❓ Jakou roli ve výši mzdy hraje juniorní pozice, komunikace v cizím jazyce nebo více let praxe v oboru?
❓ Na kolik korun vás přijde jeden zodpovězený dotaz zákaznické péče?
❓ Co byste nikdy neměli zapomenout zahrnout do vyčíslení nákladů?
Pojďte s námi odhalit klíčová čísla vaší firmy, o kterých většina vaší konkurence neví!
V #17 SupportBox podcastu se dozvíte:
✅ Jakou adekvátní částku nabídnout uchazečům o práci na zákaznické péči?
✅ Jak si spočítat, kolik vás stojí jeden zodpovězený dotaz?
✅ Kolik procent hodnoty objednávky tato částka představuje?
✅ Co může pomoci s jejich snížením?
Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.