Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #17 - Platy na zákaznické podpoře

#17 - Platy na zákaznické podpoře

Obrázek epizody #17 - Platy na zákaznické podpoře

Poslechněte si podcast

9. 10. 2024

9 min

O epizodě podcastu

❓ Kolik si průměrně vydělá zaměstnanec zákaznické péče?❓ Jakou roli ve výši mzdy hraje juniorní pozice, komunikace v cizím jazyce nebo více let praxe v oboru?❓ Na kolik korun vás přijde jeden zodpovězený dotaz zákaznické péče?❓ Co byste nikdy neměli zapomenout zahrnout do vyčíslení nákladů?Pojďte s námi odhalit klíčová čísla vaší firmy, o kterých většina vaší konkurence neví!V #17 SupportBox podcastu se dozvíte:✅ Jakou adekvátní částku nabídnout uchazečům o práci na zákaznické péči?✅ Jak si spočítat, kolik vás stojí jeden zodpovězený dotaz?✅ Kolik procent hodnoty objednávky tato částka představuje?✅ Co může pomoci s jejich snížením?

❓ Kolik si průměrně vydělá zaměstnanec zákaznické péče?

❓ Jakou roli ve výši mzdy hraje juniorní pozice, komunikace v cizím jazyce nebo více let praxe v oboru?

❓ Na kolik korun vás přijde jeden zodpovězený dotaz zákaznické péče?

❓ Co byste nikdy neměli zapomenout zahrnout do vyčíslení nákladů?


Pojďte s námi odhalit klíčová čísla vaší firmy, o kterých většina vaší konkurence neví!

V #17 SupportBox podcastu se dozvíte:

✅ Jakou adekvátní částku nabídnout uchazečům o práci na zákaznické péči?
✅ Jak si spočítat, kolik vás stojí jeden zodpovězený dotaz?
✅ Kolik procent hodnoty objednávky tato částka představuje?
✅ Co může pomoci s jejich snížením?


Popis podcastu

Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.