Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #16 - Doprava jako součást zákaznické péče

#16 - Doprava jako součást zákaznické péče

Obrázek epizody #16 - Doprava jako součást zákaznické péče

Poslechněte si podcast

1. 10. 2024

39 min

O epizodě podcastu

🚛 #16 SupportBox podcast se připravuje na Vánoce! 🎄❓ Zvládnete do Vánoc doručit zboží objednané 2–3 týdny předem?❓ Jste schopni během Adventu doručit objednávku do druhého dne?❓ Personalizujete komunikaci se zákazníkem?👉 Mário Roženský si v podcastu povídal s Michalem Vavříkem, sales managerem ve společnosti Skladon, o Velkém logistickém testu, kterému minulou vánoční sezónu podrobili větší e-shopy z 12 odvětví.👉 Test byl postaven na třech pilířích: 🔽 logistika🔽 komfort při nakupování🔽 reverzní logistika🎄 Jak si stojí váš e-shop? A zvládne vánoční nápor? Poslechněte si #16 SupportBox podcast a zjistěte, na co se v rámci logistiky zaměřit, aby se k vám zákazníci rádi vraceli. 🚛Velký test logistiky https://bit.ly/3XsaoVe

🚛 #16 SupportBox podcast se připravuje na Vánoce! 🎄

❓ Zvládnete do Vánoc doručit zboží objednané 2–3 týdny předem?
❓ Jste schopni během Adventu doručit objednávku do druhého dne?
❓ Personalizujete komunikaci se zákazníkem?
👉 Mário Roženský si v podcastu povídal s Michalem Vavříkem, sales managerem ve společnosti Skladon, o Velkém logistickém testu, kterému minulou vánoční sezónu podrobili větší e-shopy z 12 odvětví.

👉 Test byl postaven na třech pilířích:

🔽 logistika
🔽 komfort při nakupování
🔽 reverzní logistika

🎄 Jak si stojí váš e-shop? A zvládne vánoční nápor? Poslechněte si #16 SupportBox podcast a zjistěte, na co se v rámci logistiky zaměřit, aby se k vám zákazníci rádi vraceli. 🚛

Velký test logistiky https://bit.ly/3XsaoVe

Popis podcastu

Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.